Az új modul segítségével a Kulcs-Ügyvitel alapú számlázó szoftverekben a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számla állítható elő. Az új megoldással lényegesen egyszerűbb, olcsóbb és környezetbarát megoldást nyújtunk a hagyományos, papír alapú számlázáshoz képest. A digitális dokumentumkezelés jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket is. Nincs nyomtatási, postázási költség, a tárolás lényegesen egyszerűbb és olcsóbb, ezen felül bármikor könnyedén (akár évek múlva is), másodpercek alatt visszakereshetők és rendelkezésre állnak, szemben a hagyományos számlákkal.
További fejlesztések
E-számla 2.0: csatolmány küldési lehetőség
Ügyfeleink kérésének eleget téve az új verzióban már van lehetőség elektronikus számlát kiküldeni úgy, hogy dokumentumot csatolunk mellé, például teljesítési igazolást, vagy esetleg átadás-átvételi bizonylatot. Az elektronikus számla mentése után a felugró ablak tájékoztatja a felhasználót arról, hogy a PDF formátumban elkészített számla már csatolva van.
A PDF fájlok tallózása gomb megnyomásával pedig további PDF állományok csatolására van lehetőség, de maximum három fájlt tudunk csatolni. A csatolt dokumentumokat a program jelzi az e-mail küldés beállításainak ablakában.
Az OK gomb használata után a rendszer a megadott e-mail címre kiküldi az elektronikus számlát, a csatolmányokkal együtt.
Az Elektronikus számla modulunk működéséről bővebben az alábbi leírásból tájékozódhatnak:
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani