Távbizonylatok kezelése ügyfeleinknél

Módosítva ekkor Thu, 28 Nov, 2024 ekkor: 11:00 DE

A Kulcs-Ügyvitel rendszerben lehetőség van arra, hogy távnyomtatás segítségével juttassuk el ügyfeleinkhez értékesítési bizonylatainkat. Ezzel kapcsolatosan, fontos tudnunk, hogy ügyfeleinknél, illetve saját rendszerünkben, hogyan tudjuk kezelni a távbizonylatokat.

A távnyomtatás lényege az, hogy az ügyfélnek küldendő bizonylataink nem nálunk kerül kinyomtatásra fizikailag, hanem az internet segítségével, a program azt felküldi egy biztonságos adat tárolóhelyre (felhőbe), ahonnan az ügyfél saját maga tudja Pdf formátumban megnyitni és kinyomtatni.


A bizonylat Mentés és távnyomtatás funkció segítségével történő bezárásakor, ügyfelünk, a távnyomtatás során megadott e-mail címére megkapja az értesítést arról, hogy letölthető bizonylata érkezett.

A levélben ügyfelünk tájékoztatást kap arról, hogy milyen típusú bizonylata érkezett, valamint ennek kiállítási dátumáról és arról a határidőről, melyen a megadott linkről megnyithatja a nyomtatási oldalt, ott kinyithatja és kinyomtathatja a bizonylatot.

Amennyiben a megadott linkre kattint, a megjelenő pdf formátumú bizonylat kinyomtatásával a távnyomtatási folyamat lezárul (a bizonylat ügyfél példánya kinyomtatásra került).

Számlát, csak egy alkalommal lehet megnyitni (a szigorú elszámolási példányszám miatt).







Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani