Az új modul segítségével a Kulcs-Ügyvitel alapú számlázó szoftverekben a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számla állítható elő. Az új megoldással lényegesen egyszerűbb, olcsóbb és környezetbarát megoldást nyújtunk a hagyományos, papír alapú számlázáshoz képest. A digitális dokumentumkezelés jelentősen csökkenti az adminisztrációs terheket is. Nincs nyomtatási, postázási költség, a tárolás lényegesen egyszerűbb és olcsóbb, ezen felül bármikor könnyedén (akár évek múlva is), másodpercek alatt visszakereshetők és rendelkezésre állnak, szemben a hagyományos számlákkal.
További fejlesztések
Kulcs – Elektronikus számla modul: nyomtatási kép megtekintési lehetőség
Amennyiben a Kulcs – Elektronikus számla modult használjuk, az új verzióban lehetőség lesz az így kiállított elektronikus számlák nyomtatási képének megtekintésére. A nyomtatási képet a szokásos módon, a lenti képen látható ikonnal tudjuk előhívni és ellenőrizni, mindent megfelelően állítottunk-e be a számlán.
E-számla 2.0: csatolmány küldési lehetőség
Ügyfeleink kérésének eleget téve az új verzióban már van lehetőség elektronikus számlát kiküldeni úgy, hogy dokumentumot csatolunk mellé, például teljesítési igazolást, vagy esetleg átadás-átvételi bizonylatot. Az elektronikus számla mentése után a felugró ablak tájékoztatja a felhasználót arról, hogy a PDF formátumban elkészített számla már csatolva van.
A PDF fájlok tallózása gomb megnyomásával pedig további PDF állományok csatolására van lehetőség, de maximum három fájlt tudunk csatolni. A csatolt dokumentumokat a program jelzi az e-mail küldés beállításainak ablakában.
Az OK gomb használata után a rendszer a megadott e-mail címre kiküldi az elektronikus számlát, a csatolmányokkal együtt.
Kulcs-Ügyvitel Modul: Elektronikus számla – Számlák listájában az elektronikus számla kiküldésének dátuma
Amennyiben az Elektronikus számla modullal e-számlát küldünk partnereinknek, az új verzióban már van lehetőség arra is, hogy a számlák listájában láthassuk a bizonylatok kiküldési dátumát.
Az utolsó e-számla kiküldési dátumra szűrni is tudunk.
E-számla modul – csatolt állományok törlési lehetősége
A Kulcs-elektronikus számla modulban megvalósításra került, hogy ha bizonylat újra küldés szükséges, viszont hibás állomány került kiválasztásra, ami nem megy át a program validációján, akkor ne kelljen újra kezdeni a folyamatot.
Ha a bizonylat megakadt az ellenőrzésen (nem egyezik meg a kiküldendő állomány azzal, ami eredetileg elkészült), akkor az „Egy vagy több PDF helytelen” üzenet érkezik:
A kiválasztott fájlokra kattintva (a fenti kép szerint az „1 fájl kiválasztva” opcióra) a felugró ablakban törölhetőek a hibás állományok:
Az Elektronikus számla modulunk működéséről bővebben az alábbi leírásból tájékozódhatnak: