Szinkronfolyamat – Rendelés letöltés

Módosítva ekkor Fri, 16 Máj ekkor: 1:41 DU

Ha már feltöltöttük a webáruházat adatokkal és élesítettük is, már csak a vevők által leadott rendelésekkel lesz dolgunk. Amennyiben egy vásárló rendelést ad le a weboldalon, az bekerül a webshop admin felületére, „Függőben lévő” státusszal. A rendelések státuszait vizsgálja a szinkron, és ha olyat talál, ami még függőben van, elküldi a program felé. Ha a rendelés az azonosítója alapján még nem szerepel a programban, akkor a bizonylat automatikusan elkészül.

1. Új rendelés letöltése

Új vásárlás esetén érkezik egy rendelés a webáruház admin felületére. Mivel még nem történt vele semmi, „Függőben lévő” státuszban van.

 

Ha elvégeztük megfelelően az előzetes beállításokat és összerendeléseket, a következő szinkron folyamán egy új vevői rendelésként bekerül az Ügyvitel programba.

 

Ha a rendelésen olyan ügyfél szerepel, aki még nem regisztrált a webáruházba, akkor az az ügyfél a rendelés letöltésével bekerül a programba új ügyfélként.

2. Letöltött rendelés státuszának változása

A már letöltött rendeléseket az Ügyviteli programban tudjuk tovább kezelni. Szállítólevelet készíthetünk belőle, számlát, illetve díjbekérőt is készíthetünk az így készült bizonylat alapján. A rendelések státusza ilyen esetekben mindig változik, melynek tényét a weboldal felé is közölni tudjuk. Ehhez annyit kell tennünk, hogy az integrációs beállításoknál a rendelés státuszokat összerendeljük, például a lenti képen látható módon.

 

Ez alapján, ha számlázunk egy rendelést, a programban „Teljesített” státuszba kerül, a szinkront követően pedig „Teljesítve” állapotban lesz a webshop felületén. Ha szállítólevelet készítünk belőle, a programban „Szállítva” állapotba kerül a bizonylat, a weben pedig a fenti beállítások szerint „Elküldve” státuszt kap.

 

 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani