A következő bekezdésekben leírtak segítenek abban, mi szükséges ahhoz, hogy egy, a webáruházban szereplő terméket a programba tudjunk szinkronizálni.
1. Új termék letöltése
A termék szinkront két irányba valósítottuk meg. A feltöltés mellett van lehetőség arra is, hogy a ShopRenter felületén, manuálisan rögzített termékeket az Ügyvitel programba letöltsük. A weben rögzített termék a legtöbb, az Ügyvitelben is kezelhető adattal fog bekerülni a programba, tehát a nevén és kódjain kívül megjelenik a termék adatlapon a mennyiségi egysége, a fizikai tulajdonságai, a rövid és részletes ismertetője és a termék ára.
Amennyiben a weben a terméket kategóriához rendeltük, az a kategória összerendelésnek köszönhetően az Ügyvitelbe is bekerül, tehát a termék már a kategóriájával együtt, ahhoz hozzárendelve kerül át a programba, amennyiben az összerendelést az integrált webshop beállításoknál korábban elvégeztük.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani