A következő bekezdésekben leírtak segítenek abban, mi szükséges ahhoz, hogy egy, a programban szereplő terméket a webáruházba tudjunk szinkronizálni.
1. Új termék feltöltése
Új termék feltöltése előtt a termék adatlapon szükséges paraméterezést el kell végeznünk. A terméklistából a terméket megnyitva, annak adatlapján található a „Webshop adatok” fül a paraméterezést itt kell elvégezni. Be kell állítani, hogy a terméket melyik integrált webáruházba szeretnénk szinkronizálni, a multiselectes opciónak köszönhetően akár több webshop is kiválasztható. Ezt követően meg kell adnunk, éppen melyik webshophoz paraméterezzük a terméket. Ezt webshoponként kell elvégezni. A lenti képen látható, milyen beállításokat eszközölhetünk egy termék esetében.
A fenti képen látható beállítások közül az egyik legfontosabb az „Engedélyezett termék” jelölő. Amennyiben aktiváljuk, a termék látható lesz a webáruházban. Ha ez a checkbox nem aktív, a termék felkerül ugyan, viszont csak a webáruház admin felületén lesz látható, manuálisan kell engedélyeznünk ahhoz, hogy a weboldal látogatói számára is látható legyen.
2. Termék adatok módosítása
A korábbi működéshez hasonlóan, amennyiben módosítunk a webes termékek adataiban, a következő szinkronizálás során a módosítások a webre is felkerülnek, így nem szükséges mindkét felületen szerkeszteni a termék adatokat.
Amennyiben egy terméket az Ügyvitel programban a Lomtárba helyezünk, az hatással lesz a szinkron folyamatra is. Ebben az esetben a következő szinkron során a webes felületen a termék állapota „Letiltott” státuszra áll. Ha már volt összerendelés a termékre, akkor azt a Lomtárból nem lehet törölni.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani