Az Egyéb beállítások blokkban van lehetőség arra, hogy megadjuk, melyik raktárból szeretnénk a webáruház felé készletet továbbítani, milyen pénznemben kezeljük a weboldalt, melyik vevői rendelés tömböt használja a program a webáruházból letöltött rendelések esetében, illetve lehetőség van arra is, hogy az adószámmal nem rendelkező ügyfeleket úgy rögzítse a rendszer a programba, hogy az OSS jelölő automatikusan aktív legyen az ügyfél adatlapján.
1. Teljes raktárkészlet szinkronizálása
A lehetőség aktiválása esetén ki tudunk választani egy raktárat, amelyen belül minden készletinformációt szinkronizálni tudunk.
2. Pénznem
A Pénznem mezőben szereplő érték a webáruházban használt pénznemre vonatkozik. A mező végén található szinkronizálás gomb használatával tudjuk feltölteni a mezőt, ide automatikusan beíródik a ShopRenterben kezelt pénznem.
Fontos, hogy ha a ShopRenter admin felületén megváltoztatjuk a pénznemet, akkor újra kell szinkronizálnunk a mező értékét.
3. Vevői rendelés tömbök
Beállítható, hogy a webáruházból letöltött rendelések melyik, az Ügyvitel programba rögzített vevői rendelés tömbben kerüljenek be a programba. Egy tömb akár több webáruházas integrációnál használható.
4. Adószámmal nem rendelkező partnerek esetén OSS rendszer használata
A következő beállítás alkalmazása akkor javasolt, ha a külföldi e-kereskedelmi tevékenység az OSS adatszolgáltatást teszi indokolttá, vagyis a számlák bevallása az OSS rendszerbe történik, és nem az Online Számla adatszolgáltatás révén. A beállítás esetén a rendelést leadó ügyfelek abban az esetben, ha nem rendelkeznek adószámmal, az ügyfél adatlapján lévő OSS aktív beállításával kerül rögzítésre, tehát a rendelésből elkészülő számláról nem történik adatszolgáltatás az Online Számla rendszerébe. Amennyiben egy számla úgy kerül kiállításra, hogy aktív OSS beállítással rendelkező vevő van rajta, utólagos online számla adatszolgáltatás nem történhet meg.
Amennyiben a lent látható jelölő aktív, akkor az adott webshopból az ügyfél letöltés és rendelés letöltés során letöltött, adószámmal nem rendelkező ügyfelek úgy kerülnek be a programba, hogy az adatlapjukon az alábbi jelölő aktív lesz.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani