Van lehetőség arra is, hogy az Ügyvitel programból küldjünk fel ügyfelek adatait a webshopba. Amennyiben ezzel a funkcióval is élni szeretnénk, a következő beállítások lesznek hasznunkra.
1. Új ügyfél feltöltése
Az ügyfél adatlapján, a Webshop adatok fül alatt meg kell adni azt, melyik integrált webáruházba szeretnénk feltölteni (akár többet is ki lehet választani), valamint meg kell adnunk az ügyfél regisztrációs e-mail címét és jelszavát is. Ezekre azért van szükség, mert ügyfelünk ezzel a két azonosítóval tud majd belépni a webáruházba, így láthatja majd például az ő saját árait. Be tudjuk állítani továbbá a vevő csoportját is, viszont előtte meg kell adnunk, hogy melyik webáruházhoz tartozik ez a beállítás.
A sikeres feltöltés érdekében meg kell adnunk az ügyfél telefonszámát is, mivel a szinkron folyamat során ez egy azonosító adatként is szolgál. Ha mindent megfelelően adtunk meg, az ügyfél felkerül a webre, az admin felületen látható lesz, itt viszont még engedélyeznünk kell és meg kell adjunk neki egy jelszót is.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani