Az Ügyfélkezelés, Ügyfélkapcsolatok menüponton belül rögzíthetjük a napi szintű kapcsolatfelvételeket. Itt vihetjük fel az ügyféllel kapcsolatban történő összes eseményt.
Az Új ügyfél kapcsolat ikonra kattintva megjelenik a megkeresésrögzítő ablak. Ezen a panelen megadható az ügyfél neve, a megkeresés tárgya és a projekt, amennyiben a projekt már rögzítve lett az Ügyfélkezelés, Projektek pontban fel lett rögzítve az adott projekt. A részleg -és munkaszám is megadható, de ha jogosultsághoz, illetve felhasználóhoz hozzá lett rendelve, akkor ez automatikusan kitöltődik és nem szükséges megadni. Továbbá beállíthatóak a kapcsolat felvétellel fűződő információ, ilyen a kapcsolat közege és az iránya.
A Megjegyzés rovatban megadható egy tetszőleges megjegyzés, illetve szöveg. Továbbá a termék szekcióban kiválasztható az adott termék, ami a megkereséshez, illetve projekthez kapcsolódik.
A Megjegyzés rovatban a Megjegyzés beszúrása ikon segítségével új bejegyzést tehetünk be.
Ügyfél kapcsolatok felvitelekor lehetőségünk van arra, hogy emlékeztetőket rögzítsünk.
A felrögzített megkereséseket az ügyfél adatain belül a Történet fülre kattintva le tudjuk kérdezni.
Az ügyfélkapcsolatok kategorizálására is lehetőséget nyújt a program.
Kategóriákat létre lehet hozni a Karbantartás, Törzsadatok / Kategória besorolások / Ügyfél kapcsolat kategória pontban, illetve a megkeresésrögzítő ablakban a Kategóriák szerkesztése menüpont segítségével.
További fejlesztések
- Ügyfél kapcsolat időpontja szerkeszthető
- Ügyfélkapcsolat – folyamatos termék rögzítési lehetőség megvalósítása
- Ügyfélkapcsolat – „Új a meglévő alapján” funkció
- CRM bizonylatkapcsolatok fejlesztése
- Ügyfélkapcsolat fejlesztés: e-mail küldés és fogadás
- Ügyfélkapcsolat fejlesztés: történettel való bővítés
Ügyfél kapcsolat időpontja szerkeszthető
Új ügyfél kapcsolat létrehozásánál vagy módosításánál az ügyfél kapcsolat időpontja szerkeszthetővé vált, így ha csak később tudjuk rögzíteni a megkeresést, akkor is megadható a helyes dátum.
Ügyfélkapcsolat – folyamatos termék rögzítési lehetőség megvalósítása
Az ügyfélkapcsolatok rögzítési folyamatában új kényelmi funkció került megvalósításra. Segítségével termék tétel hozzáadásakor nem kell a bizonylat ablakba visszalépni, hanem egymás után több termék is kiválasztható, hasonlóan a többi bizonylattípushoz.
Ügyfélkapcsolat – „Új a meglévő alapján” funkció
Az Ügyfélkezelés menüpontban található Ügyfél kapcsolatok listáján megvalósításra került a „bizonylatok” másolási lehetősége. Az „Új a kiválasztott alapján” funkcióval a forrás tételről minden adat átemelésre kerül az újonnan rögzítendőre (kivéve az iktatószámot).
CRM bizonylatkapcsolatok fejlesztése
Az új verzióban bővítettük a CRM bizonylatok kapcsolatait is. A továbbiakban adott a lehetőség arra, hogy ügyfélkapcsolatból értékesítési lehetőséget állítsunk ki. A metódus megegyezik a többi bizonylatkapcsolat létrehozásával. Válasszuk ki a forrás bizonylatot, kattintsunk rá jobb egérgombbal, majd a bizonylat készítése lehetőséget használva válasszuk ki az értékesítési lehetőséget.
Az így elkészült értékesítési lehetőség örökölni fogja az ügyfélkapcsolaton szereplő ügyfelet, a többi szükséges adatot manuálisan kell rögzítenünk.
Lehetőséget adtunk arra is, hogy értékesítési lehetőségből munkalapot állítsunk ki. A metódus itt is a megszokott, a kiválasztott értékesítési lehetőségre jobb egérgombbal kattintva válasszuk a bizonylat készítése lehetőséget, azon belül pedig a munkalap készítése opciót.
Ügyfélkapcsolat fejlesztés: e-mail küldés és fogadás
Az értékesítési lehetőségek mellett az ügyfélkapcsolat bizonylatokon is megvalósítottuk az e-mail küldés és fogadás lehetőséget. A beállításokat ugyanúgy szükséges elvégezni és a felület is hasonló, mint az értékesítési lehetőségen. Az e-mail küldéssel és fogadással kapcsolatos előzetes beállításokról itt olvashat.
Az ügyfélkapcsolat esetében is ugyanúgy működik a funkció. Képes e-mailt küldeni, illetve a válaszokat fogadni, akár manuálisan, akár automatikusan. Természetesen a csatolmányok iktatása is lehetséges, ehhez csupán a Karbantartás/Rendszer beállítások/Dokumentum kezelés fül alatt kell az alábbi checkboxot aktiválnunk.
Ügyfélkapcsolat fejlesztés: történettel való bővítés
Az értékesítési lehetőségben megvalósított fejlesztéssel együtt az ügyfélkapcsolatot is kiegészítettük egy Történet füllel. A működés a modullal megegyezik, tehát van lehetőség manuálisan rögzíteni szöveget a történet alá, illetve ide kerülnek a kiküldött és beérkező e-mailek szövegei is.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani