Megye törzsadat feltöltése, megyék automatikus kiválasztása
A Karbantartás / Törzsadatok / Ügyfélkezelés / Megye menüpontban található adatok a fenti verzióban automatikusan feltöltésre kerültek.
Fontos, hogy a feltöltéskor azt vizsgáltuk, hogy pontos egyezőség legyen a névben (kis -és nagybetűk nem számítanak). Amennyiben már be volt rögzítve helyesen egy megye, az nem kerül ismételten rögzítésre. Ha hiányosan, elgépelve lett megadva korábban, akkor a helyes megnevezéssel újra rögzítésre kerül.
A feltöltött megye törzsnek köszönhetően megvalósíthatóvá vált az automatikus kitöltése címadatok felvitele közben, meggyorsítandó a rögzítés folyamatát. Például új ügyfél rögzítésénél az irányítószám megadása után már nemcsak a „Település” mező töltődik ki, hanem a megye is (de ilyen a bankadatoknál található cím, vagy akár a cégadatok is).
Ügyfél elégedettség
Az ügyfelekhez elégedettséget, elégedettségi információt lehet rendelni, melyekkel többletinformációt kapunk az ügyfélről.
Az elégedettség bejegyzéseket a Karbantartás menüben, a Törzsadatok ikonra kattintva az Ügyfélkezelés/Elégedettség ablakban lehet rögzíteni. Az új bejegyzések felvitele mellett a meglévőket módosíthatjuk és igény esetén lomtárba is helyezhetjük, ha már nem használjuk az elégedettség bejegyzést.
A törzsadatokban rögzített elégedettség bejegyzéseket hozzá lehet rendelni az ügyfelekhez az egyéb adatok ablakban.
Kapcsolat típusa
A szoftverben szereplő cégek / ügyfeleket össze lehet kapcsolni, ezen kapcsolat típusa megadható a Karbantartás menüben, a Törzsadatok ikonra kattintva, az Ügyfélkezelés/Kapcsolat típusa ablakban. Ezáltal gyors és egyértelmű információnk lehetnek adott ügyfelünkről több céget érintően.
A listába új bejegyzéseket, kapcsolat típusokat lehet rögzíteni, a meglévőket lehet módosítani és igény esetén lomtárba helyezni.
Az ügyféltörzsben (Ügyfélkezelés/Ügyfelek) szereplő Kapcsolt cégek ablakban megadható egy (az ügyféltörzsben szereplő) céggel/ügyféllel kapcsolat. Ezen Kapcsolt cégek ablakban lehet kiválasztani a céget és a Kapcsolat típusát (amit korábban rögzítettünk a Törzsadatokban), továbbá megjegyzés szövegezés is rögzíthető ezen kapcsolathoz. A kapcsolat beállításával a kapcsolat cégnél (a másik) is automatikusan kitöltésre kerül a kapcsolat (ezzel a céggel). A kapcsolat igény esetén Törölhető.
Kapcsolat közege
Az Ügyfél kapcsolatok rögzítésekor megadható a Kapcsolat közege.
A Karbantartás/ Törzsadatok/Ügyfélkezelés menüpontban található a Kapcsolat közege törzs.
Ezen bejegyzéseket lehet felhasználni az Ügyfél kapcsolatok rögzítésekor. A listában lehet új bejegyzést rögzíteni, ill. meglévőt módosítani és tetszés szerint lomtárba helyezni a tételeket.
Kapcsolat iránya
Az Ügyfél kapcsolatok rögzítésekor megadható a Kapcsolat iránya.
A Karbantartás, Törzsadatok / Ügyfélkezelés menüpontban található a Kapcsolat iránya törzs. Ezen bejegyzéseket lehet felhasználni az Ügyfél kapcsolatok rögzítésekor. A listában lehet új bejegyzést rögzíteni, ill. meglévőt módosítani és tetszés szerint lomtárba helyezni a tételeket.
Ezen bejegyzéseket lehet felhasználni az Ügyfél kapcsolatok rögzítésekor. A Kapcsolat iránya választható a felvitt adatok közül.
Kapcsolat forrása
Az ügyfelekhez megadható a kapcsolat forrása (milyen forrásból értesült az ügyfél a cégről, milyen csatornán érkezett a kapcsolat), ezen adatokból is többletinformációk vonhatók le CRM vagy akár marketing szempontból egyaránt.
A kapcsolat forrás bejegyzéseket a Karbantartás menüben, a Törzsadatok ikonra kattintva az Ügyfélkezelés/Kapcsolat forrása ablakban lehet rögzíteni. Új kapcsolat forrása bejegyzés rögzítése esetén a néven kívül még a közeg adható meg (amely közeg lehet pl.: Telefon, E-mail, Levél, Telefax, Személyes), továbbá a meglévő bejegyzések módosíthatók és igény esetén lomtárba is helyezhetők.
Az Ügyfélkezelés menüben az Ügyfelek listában található ügyfeleinkhez a korábban rögzített kapcsolat forrása bejegyzések hozzárendelhetők, az Egyéb adatok ablakban. Ezen Kapcsolat forrása bejegyzésre szűrni, listázni is lehet.
Ország kezelése
A szoftver alapértelmezetten tartalmazza az országokat, a Karbantartás menüben, a Törzsadatok ikonra kattintva az Ügyfélkezelés/Ország ablakban.
Igény esetén ez a lista bővíthető az Új gomb segítségével, továbbá a meglévő bejegyzések is módosíthatók, ill. törölhetők.
Új ország rögzítése, ill. meglévő bejegyzés módosítása az ISO kód megadásával és az ország Név kitöltésével történik.
Az ügyfelek elérhetőségeihez ország is beállítható a Központi cím mezőben.