Adminisztrációs folyamatainkat egyszerűsíthetjük, ha projektjeinket is a szoftverrel kezeljük.
Projekteket az Ügyfélkezelés, Projektek menüpontban tudjuk felrögzíteni. Továbbá itt tudjuk az állapotukat nyomon követni.
Az Új projekt gombra kattintva tudunk projektet felvinni.
Projekthez lehetőség van ügyfelet, tárgyat, kapcsolattartót, dátumot hozzárendelni. A részleg -és munkaszámot is megadhatjuk, de ha jogosultsághoz, illetve felhasználóhoz hozzá lett rendelve a részleg- és munkaszám, akkor ez automatikusan kitöltődik és nem szükséges megadni.
A projekt állapotát is meg lehet adni. Ez a törzs alapértelmezetten fel van töltve, de igény szerint bővíthető a Karbantartás/Törzsadatok/Ügyfélkezelés fülön belül..
Projekt állapotán kívül megadhatjuk, hogy az adott projekt teljesített-e vagy sem. Ezen felül záró dátumot is hozzárendelhetünk a projekthez, de ez nem kötelezően megadandó információ.
A Megjegyzés mezőbe tetszés szerinti szöveget írhatunk be.
A Kategória fülön belül pedig projektjeinket kategórizálhatjuk, ezeket pedig szűrésekben tudjuk alkalmazni a könnyebb keresés érdekében. Ezt a Karbantartás/Törzsadatok/Kategória besorolások/Projekt kategória fülön belül tudjuk paraméterezni, vagy a projekten belül a Kategória fülre kattintva a Kategóriák szerkesztésével.
Projekthez kötődően rögzített bizonylatokat (például számlát, árajánlatot, rendelést stb.) illetve ügyfélkapcsolatokat le tudjuk kérni a projektlistából. Az adott projektre kattintva alul látható, hogy a kiválasztott projekthez milyen bizonylatok, illetve ügyfélkapcsolatok tartoznak. A projekt bizonylatai megtekinthetőek az adott elem adatlapján is.
További fejlesztések
- Projekt összesítő
- Projekt tételek oszlopainak bővítése
- Projekt listából bizonylat készítés
- Projekt automata iktatószám generálása
- Projekt rögzítés módosítása
- Projektek másolása
- Projekt megjelenítése bizonylatokon
- Projektek csoportos módosítása
- Projektek listájának bővítése
Projekt összesítő
Az összesítő mező segítségével azonnal képet kaphat a Projectek aktuális állásáról.
Projektjeinken kapcsolódó bizonylatok alapján kalkulálunk Bevételt/Kiadást/Várható bevételt/Várható kiadást.
Várható bevételeink és kiadásaink azon bizonylatainkból kalkulálódnak, amik nincsenek kiegyenlítve.
Bevételeink/Kiadásaink a kiegyenlített bejövő és kimenő számláink alapján kalkulálódnak.
Bejövő és kimenő szállítólevéllel nem kalkulál a program.
Projekt tételek oszlopainak bővítése
A Projekt tételeinél új oszlopok megjelenítése:
– Kelte
– Ügyintéző
– Ügyintéző telephely
– Nettó érték
– CRM státusz
– Kapcsolat közege
Projekt listából bizonylat készítés
A projekt listából minden típusú bizonylat elkészíthető. Nyomjunk jobb egér gombbal a projektre, és a Bizonylat készítése menüpont alatt válasszuk ki az elkészíteni kívánt bizonylat típust. Amennyiben innen indítjuk a bizonylat készítést, akkor a Projekt mező automatikusan kitöltődik a bizonylaton.
Projekt automata iktatószám generálása
A projekthez tartozó iktatószám automatikus generálását a Karbantartás / Beállítások / Rendszer beállítások menüpontban állíthatjuk be. Az automatikus iktatószám kezdő értéke, léptéke és számjegyeinek száma testre szabható.
A generált iktatószám az alábbi mezőben jelenik meg a Projektnél.
Projekt rögzítés módosítása
A projekt rögzítésekor az új verzióban már nem kötelező az ügyfél megadása, valamint cím is rögzíthető a projekthez.
Projektek másolása
A projektek listája kibővítésre került a másolás funkcióval. Hasonlóan a többi bizonylathoz, itt is az „Új a kiválasztott alapján” elnevezést kapta. A megfelelő projekten állva az alábbi ikonnal indítható (vagy az egérrel történő jobb gombos kattintásra a megfelelő opciót választva):
Projekt megjelenítése bizonylatokon
A bizonylatok nyomtatási képén megjeleníthetővé vált a beállított projekt tételes szinten. Az alapértelmezett nézetekre automatikusan nem került fel, így külön paraméterezést igényel, amely a sablon szerkesztő tételekhez tartozó fej részén érhető el. Nincs más dolgunk, mint a jobb kattintásra legördülő menüből kiválasztani a „Projekt”-et és a megfelelő helyre beállítani.
Hatására az adott sablonon megjelenik a tételhez beállított projekt.
Projektek csoportos módosítása
Az új verzióban megvalósításra került a projektek adatainak csoportos módosítása. A funkció a projekt listából többszörös kijelöléssel indítható, az alábbi menüpontok segítségével:
A csoportos módosítás során a következő adatok módosíthatók:
- Állapot
- Kapcsolattartó
- Munkaszám
- Részlegszám
- Teljesített jelölő
Az „OK” gomb hatására az összes kijelölésben lévő projekt a beállított érték szerint módosul.
Az új funkció felhasználói jogosultságainak módosítására / beállítására a Karbantartás / Munkatársak menüpontban van lehetőség.
Projektek listájának bővítése
Kérésre kiegészítettük a projektek listáját is. A továbbiakban nem csak a projekt megnyitása esetén tájékozódhatunk a várható bevétel, várható kiadás, bevétel, kiadás, nyereség és szerződéses összeg értékéről, hanem a projektek listája is tartalmazza ezeket az adatokat.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani