Az alábbiakban sorra vesszük, milyen lehetőségeink vannak arra, hogy az Ügyvitel programban létrehozott, ügyfelekhez kapcsolódó kategóriákat továbbítsuk a webáruház felé.
1. Új kategória feltöltése
Csakúgy, mint a termék kategóriák feltöltése esetében, az ügyfél kategóriáknál is ugyanazokat a beállításokat kell elvégezni. Rögzítsük a kategóriát az Ügyvitel programba, majd jelöljük be feltöltendőnek a Webáruház beállításokban.
Így a következő szinkron után a program feltölti a kategóriát, valamint automatikusan elvégzi az összerendelést is.
2. Kategória adatok módosítása
Ha módosítani szeretnénk a kategória megnevezését, akkor csak az Ügyvitel programban kell elvégeznünk az átnevezést. A rendszer a feltöltés során azonosítja a kategóriát és elvégzi a módosítást a webfelületen is.
3. Webes kategória szinkronjának inaktiválása
Amennyiben egy kategóriát nem szeretnénk a továbbiakban a webshop felé szinkronizálni, csak deaktiváljuk Webshop kategóriák ablakban, ezután a rendszer nem szinkronizálja többet. Emellett azt a webshop Admin felületén törölni kell.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani