Szinkronfolyamat – Ügyfél kategória feltöltés

Módosítva ekkor Fri, 16 Máj ekkor: 1:40 DU

Az alábbiakban sorra vesszük, milyen lehetőségeink vannak arra, hogy az Ügyvitel programban létrehozott, ügyfelekhez kapcsolódó kategóriákat továbbítsuk a webáruház felé.


1. Új kategória feltöltése

Csakúgy, mint a termék kategóriák feltöltése esetében, az ügyfél kategóriáknál is ugyanazokat a beállításokat kell elvégezni. Rögzítsük a kategóriát az Ügyvitel programba, majd jelöljük be feltöltendőnek a Webáruház beállításokban.



Így a következő szinkron után a program feltölti a kategóriát, valamint automatikusan elvégzi az összerendelést is.



2. Kategória adatok módosítása

Ha módosítani szeretnénk a kategória megnevezését, akkor csak az Ügyvitel programban kell elvégeznünk az átnevezést. A rendszer a feltöltés során azonosítja a kategóriát és elvégzi a módosítást a webfelületen is.

 

3. Webes kategória szinkronjának inaktiválása

Amennyiben egy kategóriát nem szeretnénk a továbbiakban a webshop felé szinkronizálni, csak deaktiváljuk Webshop kategóriák ablakban, ezután a rendszer nem szinkronizálja többet. Emellett azt a webshop Admin felületén törölni kell.


 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani