Elektronikus számlázási cím

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 12:34 DU

E-számlás partnereink adatlapján elektronikus számlázási  címet is rögzíthetünk.


Elektronikus számlázási cím felvitelekor annyi a teendő, hogy az Ügyfélkezelés, Ügyfelek menüpontban ki kell választani az adott ügyfelet, akihez a címet szeretnénk felvinni, majd a Címek fülre kattintva a meglévő Központi címet tudjuk módosítani, illetve új cím felvitelére is lehetőségünk van.



Amennyiben nem szeretnénk új címet felvinni, akkor a Központi cím beállításaiban be kell pipálni az E-számla cím jelölőnégyzetet.




EDI használata esetén az EDI kód kitöltése elengedhetetlen. Az EDI idegen kód mező kitöltése is szükséges lehet, mivel ebbe a mezőbe kerül az EDI partneremnél nyilvántartott ügyfél azonosítóm.




Amint bejelölt az Elektronikus számlázási cím opció, onnantól kezdve az e-mail cím megadása kötelező. E-mail címet az Elérhetőségeknél tudjuk rögzíteni.



 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani