A Karbantartás / Rendszerbeállítások / Általános működés menüpontban elérhetővé vált egy új lehetőség, melynek segítségével az elkészült bizonylatok és a hozzá tartozó teljesítési igazolás egyszerre küldhető ki ügyfeleink számára: „Távnyomtatáskor teljesítési igazolás csatolása”
Az új funkció eléréséhez tehát aktív távnyomtatás kapcsolattal kell rendelkeznünk.
Működés
Miután a számla mentése megtörténik (nem távnyomtatással), ki kell hozzá állítani a megfelelő teljesítési igazolást. Fontos, hogy az „Automatikus iktatás” opció legyen bekapcsolva, ugyanis ez a csatolmány fog később kiküldésre kerülni. A teljesítési igazolást ezután elég akár egy pdf-ben előállítani.
A művelet után ellenőrizhető, hogy az előállított teljesítési igazolás elérhető a számla iktatott dokumentumai között.
A bizonylat távnyomtatásakor a fenti rendszerbeállításnak köszönhetően automatikusan bejelöltté vált, hogy a teljesítési igazolás is küldésre kerüljön.
A sikeres távnyomtatást követően a kiküldött levélben a letöltési linken már nem csak a számla lesz elérhető, hanem a hozzá tartozó teljesítési igazolás is.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani