Egyéb adatok megadása

Módosítva ekkor Wed, 11 Dec, 2024 ekkor: 2:36 DU

Az ügyfélrögzítő ablakban az Egyéb adatok között lehet feltüntetni kapcsolattartót, kapcsolat forrását, elégedettségi szintet, tevékenységi kört, illetve céggel kapcsolatos egyéb információt (például: alapítás éve, cégforma, létszám, bevétel).

Főkönyvi számot csak abban az esetben kell kitölteni, amennyiben az ügyfélhez tartozó főkönyvi szám eltér az alapértelmezett főkönyvi számtól. Egyéb esetben nem kell kitölteni.



Adatrögzítés után a Mentés és bezárás ikonra kattintva el tudjunk menteni a felrögzített adatokat, illetve mentés után bezáródik az adott rögzítőablak.

Ha a Mentés gombra kattintunk, akkor a felrögzített adatok mentésre kerülnek, de az ablak nem fog bezáródni és tudunk tovább adatot rögzíteni.


A beállított adatokra az ügyfélkezelés szűrésfeltételei között is rá tudunk keresni. 



Ügyfél tájékoztató adat megjelenítése bizonylatolás során 


Az ügyfelek adatlapjára felkerült egy extra adat, amely bizonylatolás során szolgáltathat plusz információt a partnerről. Az „Egyéb adatok” / „Figyelmeztető szöveg” mezőben adható meg.


Ügyfél egyéb adat paraméterezés


Amikor bizonylatkiállítás történik, akkor az ügyfél kiválasztása után, ha volt számára „figyelmeztető szöveg„, a mezőben egy piros felkiáltójellel jelzi a program. Az egeret a felkiáltójelre pozicionálva a hozzá tartozó felirat / információ / figyelmeztetés is kiírásra kerül.


Ügyfél egyéb adat

Hasznos lehet, ha például egy vevőnél meg akarjuk jelölni, hogy számára egyedi kedvezmény, vagy épp felár alkalmazandó.


Ügyfélhez rendelt munka –és részlegszám megadása 

Az Ügyfél adatlapon található „Egyéb adatok” menüpontba bekerült két új mező, melynek segítségével részleg -és munkaszámok rendelhetők az egyes partnerekhez.


Ügyfél részlegszám


A beállításnak köszönhetően bizonylat készítéskor, ügyfél kiválasztás után a fenti ábra szerint beállított értékek automatikusan megjelennek.


Ügyfél részlegszámmal bizonylaton


Az ügyfélnél beállított részleg -és munkaszám magasabb prioritású, mint a munkatársakhoz felrögzített.


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani