Automatikus számlázás beállítások

Módosítva ekkor Thu, 2 Okt ekkor: 12:49 DU

Az új ShopRenter integráció egyik legnagyobb fejlesztése az automatikus számlázás megvalósítása.

 


A fent látható képen szereplő opciók használhatóak az automatikus számázás beállításához. Lehetőség van a papír alapú automatikus számlázás mellett e-számlázást és távnyomtatást is használni. 


Az Összerendelések/Rendelés státusz összerendeléseknél szükség lesz még további beállításokra. Ezt az Összerendelések  cikkben olvashatja el az 5ös ponton belül.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani