Összerendelések

Módosítva ekkor Fri, 16 Máj ekkor: 1:40 DU

Az Összerendelések blokk arra szolgál, hogy a különböző szinkronizálni kívánt adatokat összeegyeztessük a két felületen, tehát az Ügyvitel programban, és a ShopRenter webfelületén. Itt található minden adat, amit szinkronizálni tudunk és beállítható felhasználó szinten is. Ezek a beállítások akkor lehetnek hasznosak, ha például már van adatokkal (termékekkel, kategóriákkal, fizetési módokkal, Áfa kulcsokkal) feltöltött webáruházunk, ezeket pedig nem szeretnénk felülírni az Ügyvitel programba rögzített adatokkal, viszont van azokhoz kapcsolható törzsadat a programban. Nem csupán az összerendeléseket tudjuk itt elvégezni, adott esetben megadhatjuk azt is, hogy például a termék szinkronizálásra kerüljön-e, vagy sem. Lentebb ezeket a lehetőségeket vesszük sorra.

 

 

Az összerendelési ablakokban nem csak a webshopon található adatokat rendelhetjük össze az Ügyvitelben szereplő megfelelőjükkel, a legtöbb esetben itt állítható be az is, hogy egyáltalán feltöltsük-e az adott adatot. Ezeket checkboxokkal tudjuk beállítani. Minden ilyen checkboxot tartalmazó oszlop nevére, ha jobb egérgombbal kattintunk, be tudjuk jelölni az összes, az oszlop alatt szereplő checkboxot, vagy ki tudjuk kapcsolni az összes jelölést. Hasznos funkció, ha például sok termékünk van, és mindegyiket fel szeretnénk tölteni a webáruházba.


1. Szinkronizálandó termékek

A menüpontban az Ügyvitelbe rögzített webáruházas termékeink listáját találjuk. Itt tudjuk beállítani, hogy a termékek szinkronizálásra kerüljenek-e, vagy nem. Nagy terméktörzs esetén nem szükséges minden tételt egyenként aktiválni, lehetőség van a lista exportálására és importálására is. Amennyiben az itt szereplő termékek listáját kiexportáljuk, az excel állományban beállíthatjuk, mely termékek töltődjenek fel és engedélyezettek-e. A szerkesztett állományt ugyanezen a felületen be tudjuk importálni.


 

2. Szinkronizálandó ügyfelek

A termékekhez hasonlóan itt tudjuk beállítani, hogy az ügyféltörzsből mely ügyfél adatait szeretnénk szinkronizálni. Az export és import lehetőség szintén adott.

 

  

3. Raktár összerendelések

Ebben a menüpontban az Ügyvitel programba rögzített raktárakat tudjuk összerendelni a ShopRenter felületén nyilvántartott raktárakkal. Ez az lehetőség csak akkor él, ha az Egyéb beállítások blokkban nem aktív a „Teljes raktárkészlet szinkronizálása” opció.

A Webshop raktár oszlopban legördülő menüben tudjuk összerendelni a raktárakat.

 

Abban az esetben, ha ugyanaz a webshop raktár van beállítva több raktárra, akkor az Ügyvitelben szereplő raktárak készlete összeadódik és ez az összesített készlet kerül feltöltésre a webshopos raktárakba.


4. Szállítási mód - Szolgáltatás összerendelések

Itt a programba berögzített szolgáltatások listája látható. Ezekhez a szolgáltatásokhoz tudjuk hozzárendelni a webáruházban nyilvántartott szállítási módokat. Az ablak bal felső sarkában található egy „Szinkronizálás” lehetőség, amivel a „Webshop szállítási mód” oszlop legördülő menüjébe bekerülnek a webshop felületen található szállítási módok.

 

5. Fizetési mód összerendelések


Az előző pontban összefoglaltak szerint a fizetési módok összerendelésére is van lehetőség, a metódus megegyezik a szállítási mód összerendeléssel. Az Ügyvitel program Karbantartás/Törzsadatok/Pénzügy/Fizetési mód menüben található fizetési módokat tudjuk összerendelni a weben található fizetési módokkal. Szintén a bal felső sarokban található „Szinkronizálás” lehetőséggel tudjuk feltölteni a „Webshop fizetési mód” oszlopokat adatokkal, ami után ki is kell választanunk azokat a megfelelő fizetési mód mellé.

 

 

6. Termék kategória összerendelések

Van lehetőség arra is, hogy az Ügyvitel programba rögzített termék kategóriákat összerendeljük a ShopRenter felületén létrehozott kategóriákkal, amiben szintén segítségünkre van a „Szinkronizálás” gomb. Amennyiben a webáruház még nem tartalmaz adatokat, ez a lépés kihagyható, mivel a webáruház szinkront követően automatikusan kitöltésre kerülnek az itt található összerendelések.

 

  

7. Ügyfél kategória összerendelések


Ebben a menüpontban a két felület ügyfelekre vonatkozó kategóriáit tudjuk összerendelni, ugyanazzal a metódussal, mint ahogy a termékek esetében csináltuk.

 

8.  Nyelv összerendelések


Az Ügyvitel programban rögzített nyelveket is szükséges lehet összerendelni a ShopRenter felületén beállított nyelvvel, hiszen, ha nem magyar nyelven szeretnénk futtatni a webáruházat, így lesz lehetőségünk az adatok megfelelő nyelven történő feltöltésére. A metódus megegyezik a korábban taglaltakkal.


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani