Az új beállítási lehetőségnek köszönhetően megadhatóvá vált az ügyfél adatlapon, hogy egy partnerünk milyen időszakban esett KATA besorolás alá.
Működés:
– Ha aktív a KATA jelölő és nincs kitöltve az időszak, akkor úgy vesszük, hogy „mindig” katás a partner. Amennyiben nem szeretné rendszerében vezetni az új információt, kitöltés nélkül a korábbi működés érvényesül.
– Ha aktív a KATA jelölő és nincs kitöltve a vége dátum, akkor úgy vesszük, hogy X dátumtól kezdve katás a partner.
– Ha aktív a KATA jelölő és nincs kitöltve a kezdete dátum, akkor úgy vesszük, hogy az első bizonylatkiállítástól kezdve Y dátumig számított katásnak a partner
– Ha aktív a KATA jelölő és mindkettő ki van töltve, akkor csak abban az időszakban számít(ott) katásnak a partner
Az időszak az ügyfél listán is megjelenik.
Számlák, Bejövő számlák , illetve a Bizonylatok tételes lekérdezése listákban új mezőként megjelent a „KATA-s ügyfél” oszlop, illetve szűrési opcióként pedig a KATÁ-s ügyfelekre való keresés.
A fenti listákon a mező nem azt adja vissza, hogy az adott ügyfél KATA-s tulajdonsággal rendelkezik-e éppen, hanem hogy az adott bizonylat kiállításakor mi érvényesül. Például, ha az ügyfelemnél a KATA jelölő aktív 2020.11.25 – 2020.11.25 időszakra beállítva, akkor látható, hogy a 11.23-án kiállított bizonylathoz tartozóan még nem katásként jelenik meg, míg 11.25-én már igen.
Ha a KATA időszak átírásra kerül 2020.11.23 – 2020.11.25, akkor:
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani