Verziótájékoztató – 2015. január 14.

Módosítva ekkor Thu, 7 Nov, 2024 ekkor: 3:39 DU



TARTALOMJEGYZÉK



Webáruház modul frissítés és új funkciók

Webáruház modulunk jelentős újdonságokkal bővült.

Ennek megfelelően, nagyobb körültekintést igényel az új lehetőségek használatba vétele. Így most a program aktuális frissítő verziójának feltelepítésével, nem frissül automatikusan programból aktivált webáruháza.

Természetesen a Kulcs-Ügyvitel frissítése után, aktivált  webáruháza a külön lefuttatott webáruház frissítés megtörténtéig is zavartalanul üzemel.

Fontos, hogy a webáruház frissítés lefuttatása előtt feltétlenül olvassa el részletes tájékoztatásunkat a változásokról, hogy a frissítés után is az Ön igényeinek maximálisan megfelelően működjön webáruháza.

Webáruház modul frissítési tájékoztató


 

Devizás számlák, bankok és pénztárak átértékelése

Mostantól a programban lehetőség van a devizás számlák, bankok és pénztárak átértékelésére.

Deviza átértékelés

Deviza átértékelés

A deviza átértékelésről részletesen kapcsolódó bejegyzésünkben olvashatnak.

Devizás számlák, bankok és pénztárak átértékelési folyamatának leírása


 

Jótállási jegyek szűrési lehetőségének bővülése

A frissítő verzió feltelepítésével lehetőség nyílik termékegyedek szerinti szűrésre.

A rendszerbeállításokban – termékben, vagy a külön megvásárolt LOT modul szerint elérhető – bekapcsolt egyed azonosítási lehetőségek megjelennek a szűrőablakon.

Termékegyedek szerinti szűrési lehetőség

Termékegyedek szerinti szűrési lehetőség

 

Raktári bevét lista bővítése szállító cím információkkal

A raktári bevét lista tartalma bővült a bizonylaton szereplő szállító cím adataival.

Szállítói cím adatok a raktári bevét listában

Szállítói cím adatok a raktári bevét listában

 

Terméklista bővítése átlagos készletérték információval

A termék listán elérhető egy új, általános készletérték információ oszlop. Ez az összesített készletérték/összes készlet számítási módszer alapján nyújt tájékoztatást a felhasználóknak.



Bejövő számla készítés lehetősége raktárközi átadásból

Lehetőség van raktárközi átadásból bejövő számla készítésére.

Bejövő számla készítési lehetőség raktárközi átadásból

Bejövő számla készítési lehetőség raktárközi átadásból

 

Szerződések automatikus kiszámlázási lehetősége

A szerződések listájában új funkció érhető el. Az automatikus számlázás funkció segítségével a listában kijelölt szerződések alapján készíthetőek el automatizáltan a kapcsolódó számlák.

Automatikus számlakiállítás szerződés alapján

Automatikus számlakiállítás szerződés alapján

A következő ablakon beállítható az automatikusan kiállítandó számlákra vonatkozó árfolyam (ha nem a rendszer alapértelmezett pénznemében történik a számlázás), a számlákon alkalmazandó fizetési mód, a kiválasztott nyomtatási sablon, a feltüntetendő teljesítési dátum és akár törzsből választhatóan felső és alsó megjegyzés.

Automatikus számlázás beállítása

Automatikus számlázás beállítása

Az automatikus számlakészítés az OK gombbal indítható el. A számlakiállítás eredményességéről tájékoztató ablak jelenik meg.

Automatikus számlakiállítás naplója.

Automatikus számlakiállítás naplója.


Beszerzési ár és árrés információk megjelenítése a számlázás és vevői rendelés mellett már az árajánlatkiállítás során is

Értékesítés során értékes információt nyújt, ha látható az ügyletből várható haszon. Erről nyújt naprakész információt számlakiállítás, megrendelés és – jelenlegi frissítő verziónktól kezdődően – árajánlat készítése közben az árrés adatok megjelenítési lehetősége.

Az opció beállítható a Karbantartás / Beállítások / Rendszerbeállítások / Általános fülön, a Készletkezelés részen.

Beszerzési ár és árrés információk megjelenítési lehetősége bizonylatolás közben

Beszerzési ár és árrés információk megjelenítési lehetősége bizonylatolás közben

Lehetőség van felhasználókhoz kötötten beállítani az árrés információk megtekintésének jogát. A Karbantartás / Munkatársak pontban az egyes felhasználók Jogosultságok fülén az Értékesítés – Számlázás pontban található meg az ehhez kapcsolódó jogosultság, az „Árrés megtekintése”.

Az információkat a tételszerkesztő ablakon tekinthetik meg az arra jogosult felhasználók a termék és raktár kiválasztását követően.

Beszerzési ár és árrés információk megjelenítése

Beszerzési ár és árrés információk megjelenítése

 

Összesített tételes kedvezmény feltüntetési lehetősége a számlán

Számlán megjeleníthető összesítve a tételekre adott kedvezmény a tételsorok után, alsó megjegyzés felett. A megjelenítéshez szükséges a Karbantartás / Törzsadatok / Bizonylatok /Bizonylat sablon pontban az alkalmazott számlasablonon bekapcsolni a Feliratok fülön elérhető „Összesített tételes kedvezmény” jelölőnégyzetét.


Összesített tételes kedvezmény feltüntetési lehetősége a számlán

Összesített tételes kedvezmény feltüntetési lehetősége a számlán

 

Bevét esetén árszámítás ráosztott költség esetén

Bevét esetén árszámítás alkalmazása esetén, amennyiben van a termék beszerzési árára ráosztott szolgáltatás típusú költség, az árszámítás a módosított költséget veszi figyelembe és ez alapján számolja újra az eladási árat.


 

PTGSZLAH nyomtatvány kitöltési lehetősége

Az Értékesítés / Számlák / Számlák listája menüben érhető el az ÁNYK- PTGSZLAH nyomtatvány kitöltéséhez szükséges xml fájl elkészítési lehetősége. Azoknak akikre nem heti, hanem havi jelentési kötelezettség vonatkozik, itt készíthetik el, a szűrőfeltételek beállítása után az ÁNYK segédprogramba beolvasható xml fájlt.

ÁNYK adatszolgáltatás – PTGSZLAH

ÁNYK adatszolgáltatás – PTGSZLAH

 


Ügyfeleknél beállítható a számlázáskor alkalmazott esedékesség számítási módszer

Az ügyfél adatlap Pénzügy fülén beállítható, hogy az adott ügyfél számára kiállított számlán az esedékességi napok számát a számla kiállításához, vagy teljesítési dátumához viszonyítva számolja-e a program. Amennyiben az ügyfélnél kiválasztásra kerül egy módszer, a program ezt tekinti elsődlegesnek, a Karbantartás / Beállítások / Rendszerbeállítások / Általános fülön megadott beállítás helyett.

Ügyfél adatlapon beállítható esedékesség számítási módszer

Ügyfél adatlapon beállítható esedékesség számítási módszer


 

 

Környezetvédelmi termékdíjhoz kapcsolódó új ügyletkódok

A jogszabályi előírásoknak megfelelően a környezetvédelmi termékdíj kódjai a 343/2011 (XII.29.) kormányrendelet 1. sz melléklete alapján frissítésre kerültek.


 



Stornó és stornózott számla összepontozási lehetősége és főkönyvi feladásuk

Az új programverzióban már elérhető a stornózott és stornó számla összepontozásának lehetősége. Az összepontozott bizonylatok feladása is a Kulcs-Könyvelés programba, ennek megfelelően történik.

A Pénzügy / Kiegyenlítések kezelése pontban, egy stornózott számlához a Pénzügyi oldalon kiválasztható az ahhoz kapcsolódó stornó számla is.

Stornó és stornózott számla összepontozása

Stornó és stornózott számla összepontozása


 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani