TARTALOMJEGYZÉK
- Idegen nyelvű fizetési felszólítás készítése »
- Fizetési felszólításon cégprofil megadásának lehetősége
- Ügyfelekhez kapcsolható termékek bővítése
- Bizonylatok tételes lekérdezése listán szűrési lehetőség bővítés »
- Vevői rendelések listán szállítási módra való szűrés
- Ügyfél import bővítése – „Fordított adózású ügyfél”
- Technikai raktárbizonylatok kezelésének módosulása
- EKÁER modul – Jogosultsági beállítások munkatársakhoz
- Gyártásos termékek összetevőinek megjelenítése
- Szállítólevélen feltüntetett szállítási címek kezelése
- Ár nélküli szállítólevél bizonylatsablon létrehozása
- ADR modul – küldeménydarabszám megjelenítése szállítólevélen
- Minimális mennyiségek lekérdezése a szabad készlet figyelembevételével
- Azonnali kiegyenlítésű számlák feladása pénztár naplóba
- Távnyomtatás több e-mail címre egyidejűleg
- Termékkódalapú vonalkód-gyűjtés funkció
Idegen nyelvű fizetési felszólítás készítése »
A fizetési felszólításra vonatkozó dokumentumsablon szerkesztőn beállítható, hogy milyen nyelven jelenjenek meg az egyes feliratok (bizonylatszám, esedékesség, stb.). Ez a Karbantartás / Törzsadatok / Bizonylatok / Dokumentumsablon menüpontban érhető el. A kiválasztott nyelv mellett található … gombra kattintva módosíthatók a megjelenő feliratok.
A fizetési felszólításon található idegennyelvű megnevezések módosítására a Törzsadatok -> Bizonylatok -> Nyelv menüpontban is van lehetőség, a „Dokumentum sablon feliratok” gombot választva.
A nyelv beállítása után a fizetési felszólítás nyomtatási képén az egyes feliratok már az új nyelven fognak megjelenni.
Fizetési felszólításon cégprofil megadásának lehetősége
A fizetési felszólításra vonatkozó dokumentumsablon szerkesztőn beállíthatóvá vált, hogy melyik cégprofil adatok jelenjenek meg a dokumentumon. Ez a Karbantartás / Törzsadatok / Bizonylatok / Dokumentumsablon menüpontban érhető el.
Fizetési felszólítás készítésekor, ha kiválasztjuk a fenti dokumentumsablont, megjelenik, hogy melyik cégprofilt szeretnénk alkalmazni.
A fizetési felszólítások készítésének listája kibővült a cégprofil mezővel, mely szűrhető is.
Ügyfelekhez kapcsolható termékek bővítése
Az ügyfelekhez kapcsolt termékek rögzítésére eddig csak szállítói oldalon volt lehetőség, ez ki lett bővítve a vevői oldallal is. Bekerült két opcionális jelölő az ügyfelek adatlapján található „Termékek” fülre. E-szerint be tudjuk állítani, hogy a korlátozást milyen esetekben alkalmazza a program.
Amennyiben be van jelölve a „Vevői korlátozás aktív” opció, úgy értékesítési bizonylat kiállításakor az adott ügyfél kiválasztása után csak azokat a termékeket fogja felajánlani a program, amelyek fel lettek rögzítve.
Bizonylatok tételes lekérdezése listán szűrési lehetőség bővítés »
A Bizonylatok tételes lekérdezése listára felkerült egy új, dátum típusú szűrő. A bizonylat kelte és teljesítés dátumán kívül az esedékesség dátumára is szűrhetők bizonylataink.
Vevői rendelések listán szállítási módra való szűrés
A vevői rendelések listájának szűrésére új opció – Szállítási mód
Ügyfél import bővítése – „Fordított adózású ügyfél”
Az ügyfelek importálásának lehetősége kibővült. Amennyiben az importálandó fájlban szerepel a „Fordított adózású ügyfél” mezőnév, illetve az értéke 1, akkor a berögzített ügyfél fordított adózású lesz. Ha a mező nem szerepel, az értéke 0, vagy nincs kitöltve, akkor a működés a korábbiak szerint történik (nem fordított adózásúként rögzül az ügyfél).
Technikai raktárbizonylatok kezelésének módosulása
A visszárus, vagy negatív mennyiségű tételt tartalmazó bizonylat rögzítésekor automatikusan elkészülő technikai raktárbizonylat tömbje beállíthatóvá vált. Ezzel a lehetőséggel könnyebben átlátható, hogy melyek a technikai bizonylataink. A Karbantartás / Törzsadatok / Bizonylattömb menüpontban keressük ki azt a raktári kiadás, illetve raktári bevét tömböt, amit erre használni szeretnénk és a „Technikai bizonylattömb” lehetőséget jelöljük be.
Innentől a technikai bizonylataink erre a tömbre fognak rögzülni. Amennyiben nem kerül beállításra az opció, úgy a régi működés szerint megy tovább a rögzítés, vagyis sorrendben az első raktár tömbre kerülnek a technikai bizonylatok (az adott devizanemnek megfelelően).
Irányonként (kiadás – bevét), illetve devizanemenként 1 – 1 tömb állítható be alapértelmezettként. Például, ha fel van véve 3 darab forintos, 3 darab eurós raktári bevét tömb, akkor devizánként egy darab jelölhető ki. Ilyenkor, ha egy forintos szállítólevelet visszáruzunk, akkor a technikai bizonylat a megfelelő forintos tömbre fog kerülni, illetve egy eurós szállítólevél visszáruzásánál a beállított eurós raktári bevét tömbre.
Leltár lezárásakor, ha nem egyezik meg a raktári mennyiség és a fellelt mennyiség, szintén ezekre a tömbökre fog elkészülni a technikai raktár bizonylat, a szerint, hogy többlet, vagy hiány miatt volt rá szükség.
EKÁER modul – Jogosultsági beállítások munkatársakhoz
A Karbantartás / Munkatársak menüpontból érhető el a funkció. Le tudjuk tiltani a program felhasználói számára az egyes EKÁER kezeléssel kapcsolatos műveleteket. Ilyen például a lista megtekintése, EKÁER rögzítés, EKÁER szám igénylés, kérelem törlés, stb.
Gyártásos termékek összetevőinek megjelenítése
Gyártásos termékek esetében is lehetőséget biztosítunk az összetevők megjelenítésére, mint a receptúrás termékek esetén.
Bizonylatokon a gyártásos termék összetevőinél megjelenő adatok: mennyiség, mennyiség egység, termékkód, név
Ehhez bekapcsolva kell lennie a termék összetevőinél a „Gyártásos összetevők megjelenítése bizonylatokon” jelölőnek, illetve a bizonylatsablonon található „Összetevők” jelölőnek
Szállítólevélen feltüntetett szállítási címek kezelése
A számlához hasonlóan a szállítólevélen is megjelenik a vevő címen kívül a szállítási cím beállítási lehetősége. A kiválasztott szállítási cím a bizonylatsablon „Szállítási cím” mezőjébe kerül be úgy, mint a számla esetén, azzal a kiegészítéssel, hogy a cégnév is oda kerül, ha van megadva az ügyfelünk szállítási címénél (Ügyfél adatlap -> Címek / Cégnév).
Szállítólevélen szállítási cím megadása:
A bizonylatsablon szerkesztőn beállítható, hogy megjelenjen-e:
Ha az első opció van bejelölve, akkor a szállítási cím kerül fel, ha a második, akkor az ügyfél címeknél megadott cégnév is megjelenik előtte: