A kiegészítő modul biztosítja a normál bejövő szállítólevelek fejléc és tétel adatainak – meghatározott szerkezetben és specifikáció alapján elkészített – csv fájlformátumból történő importálását.
Azon Ügyfeleink, akik az Ügyvitel prémium változatával rendelkeznek, azonnal használatba vehetik az új funkciót a verzió telepítése után, ugyanis alapértelmezetten aktiválásra került ezekben a programokban. A Karbantartás / Modulok részben bármikor kikapcsolható, ha nincs szükségünk rá.
A Karbantartás / Adatok importálása / Bejövő szállítólevél import menüpontban indítható a beolvasás.
Az importálandó fájl betallózása után a „További beállítások” részben meg kell adni, hogy az állomány első sora a mezőneveket tartalmazza-e, vagy már lényegi adat van benne. Fejléces importálásnál nem szükséges az oszlopok sorrendjét betartani, a beazonosítás megnevezés alapján történik.
A kötelező ellenőrzések után megtörténik a bizonylatok importálása. Amennyiben valamilyen adatot nem talál megfelelőnek a szoftver, a „Szerkesztés engedélyezése” gombra kattintva módosíthatóvá válnak a sorok, így eszközölhető a változtatás. Fontos, hogy a módosítás nincs kihatással az eredeti fájlra!
Az adatimportálás futtatása előtt készítsen az aktuális állapotról egy BIZTONSÁGI MENTÉST!
Az adatsruktúra letölthető csatolmányként.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani