Bejövő szállítólevelek

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 12:58 DU

Bejövő szállítólevél rögzítésének lehetősége és a beérkezett szállítólevelek listája a Készletezés menü Bejövő szállítólevelek pontjában érhető el.


A listában az Új bejövő szállítólevél rögzítése mellett az elemek megtekintésére a Megnyitás, rontására a Bizonylat stornózása funkció segítségével van lehetőség. A szállítólevelek alapján Termék etikettek nyomtathatók.

A listában található szállítóleveleinkből Bejövő számlát is készíthetünk, mely a Kapcsolódó bizonylatok betekintő fülről is megnyitható lesz a későbbiekben.


Már rögzített szállítólevél alapján az Új a kiválasztott alapján  funkció segítségével gyorsíthatjuk a hasonló, vagy ismétlődő bizonylatok rögzítést. Amennyiben ügyviteli folyamataink ezt indokolttá teszik (például továbbszállítás esetén), nagyban megkönnyíti az adminisztrációt az, hogy egy kiválasztott bejövő szállítólevélen szereplő tételek alapján vevőinknek a kimenő számla, vagy szállítólevél készíthető, a Bizonylat készítése pontban kiválasztható Szállítólevél készítése, illetve Számla készítése funkciók segítségével.

Ezen kívül a szokásos listafunkciók (Szűrés, Frissítés, Listanézet beállítások, Nyomtatás, Lista exportálása) is elérhető a táblázat felett megtalálható menüsorból, vagy a jobb egér gombra megjelenő menüből is.

Bejövő szállítólevél rögzítésénél nem kell bizonylattömböt választani. A Bizonylatszám megadása mellett a Pénznem mezőben szabadon kiválaszthatjuk a szükséges pénznemet.  Az ügyfél és a termékek megadása mellett beállíthatjuk a Teljesítés dátumát, valamint a Raktárat, a Részleg-és Munkaszámot és Projekthez is kapcsolhatjuk a bizonylatot. A Sablon mezőben választhatjuk ki a nyomtatási sablont.


A szállítólevél készítésének végeztével a Mentés és bezárás gombra kattintva a szállítólevél elmentése megtörténik és a nyomtatást a későbbiekben a szállítólevél listájából végezhetjük el.

A Mentés és nyomtatás gombra kattintva, felugrik egy megerősítő ablak, ahol még módosíthatjuk a sablont, példányszámot, nyomtatót, illetve azon, hogy azonnal nyomtatásra kerüljön-e a számla.

A Mentés és nyomtatás gombra kattintva, a nyomtatás paraméterező ablak nyílik meg.

A Mentés és új gombra kattintva minden úgy történik, mint a Mentés és bezárás funkciónál, annyi különbséggel, hogy nem záródik be a rögzítőablak, hanem új ablak nyílik meg és tudunk újabb szállítólevelet kiállítani.

Lehetőségünk van a Mégsemgombbal kilépni, illetve Szállítólevél csoportot, kategóriát rögzíteni, és nem utolsó sorban a Nyomtatási előnézet  funkcióval láthatjuk, hogy a kinyomtatásra kerülő bejövő szállítólevelünk, hogy fog kinézni.

A kötelezően kitöltésre kerülő mezők meghatározására a Kötelező mezők  ad lehetőséget, ezáltal a számunkra fontos mezőket nem felejthetjük ki mert a szoftver figyelmeztet, hogy még nem töltöttük ki.


További fejlesztések


Bejövő szállítólevélen visszáru tétel »


Új bejövő szállítólevél készítésekor lehetőség van korábbi bejövő szállítólevél tételeit visszáruzni. Ügyfél választást követően kattintson az Új visszáru tétel gombra.


Visszáru

Ennek hatására megjelennek a kiválasztott ügyfélnek kiállított bejövő szállítólevelek, amiből kiválaszthatjuk, hogy mely tételt szeretnénk visszáruzni.




Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani