Az Ügyfélkezelés menüponton belül található egy Naptár ikon. Ezen ikon segítségével tarthatjuk nyilván és szerkeszthetjük emlékeztetőinket.
Az Új emlékeztető gombra kattintva rögzíthetünk új eseményt. Továbbá a képernyőn az egér jobb gombjával kattintva is lehetőségünk van emlékeztető rögzítésére.
Új időpont felvételnél, adjuk meg az emlékeztető Tárgyát, a Kezdés és a Befejezés dátumát, időpontját, az Állapotát, és a Megjegyzést, amihez részletesebb információkat is írhatunk. Amennyiben végeztünk, mentsük el az emlékeztetőt.
A Naptár menüpontban a nézetet is tudjuk módosítani.
Nézetek:
- Napi nézetben az adott napi bejegyzések tekinthetjük meg.
- Heti nézetben adott heti emlékeztetőket láthatjuk.
- Munkahét nézetben heti munkanapokra vonatkozó emlékeztetőket mutatja.
- Havi nézetben az adott havi emlékeztetőket tekinthetjk meg.
- Időrendi nézetben időrendben tekinthetjük meg az emlékeztetőket.
Outlook naptár integrálása az Ügyvitelbe
Az új funkcióval a Microsoft Outlookban kezelt naptár adatok néhány kattintás segítségével átemelhetők a Kulcs-Ügyvitelbe, valamint az ott elvégzett módosítások után vissza is tölthetők. A naptár szinkron Prémium programváltozatainkban, illetve Extra naptár modul használata mellett érhető el.
A funkcióhoz szükséges beállítások, illetve az import, export folyamat, az Ügyfélkezelés / Naptár menüpontból indítható, az alábbi gomb segítségével:
Hatására első lépésben elindul egy keresés az adott felhasználói fiókhoz tartozó Outlook naptár fájlok között. Miután végzett, az „Outlook naptár útvonala” mezőben ki kell választani a szinkronizálni kívánt naptárat.
Ezek után már csak azt kell kiválasztani, hogy melyik irányba szeretnénk a szinkronizációt lefuttatni. Import esetén a fájlból emeli át az elemeket az Ügyvitel szoftverbe, export esetén ennek a fordítottja.
Fontos kiemelni, hogy a szinkronizációs folyamat alapja nem frissítés, hanem törlés és újra létrehozás az Outlook irányában (Outlook -> Ügyvitel irányban megoldható a frissítés). Körültekintően kell tehát eljárni, ellenkező esetben olyan elemek módosulhatnak, amelyekre nem lett volna szükség.
Vegyük azt az alap esetet, ha például 2020.07.01 10:00-11:00 dátumra van egy esemény az Outlook naptárba, majd ez importálásra kerül az Ügyvitelben. Ezután az Ügyvitelben rögzítésre kerül ugyanerre a napra 13:00-tól 14:00-ig egy másik esemény, illetve az Outlookban is 11:00 és 12:00 között. Ilyenkor ha az Ügyvitelben az exportot választjuk, akkor át fog kerülni a 10:00 – 11:00, a 13:00 – 14:00, valamint 11:00 – 13:00 között egy „szabad” intervallum. Eredmény, hogy az Outlookban rögzített 11:00 – 12:00 „el fog tűnni„, pontosabban a szinkronnak megfelelően felülíródik az Ügyvitelben tárolt értékkel.
Célszerű tehát odafigyelni, hogy a módosítások mindig csak egy oldalon történjenek. Szintén praktikus lehet mentést készíteni a naptárról, amíg nem vagyunk biztosak a használatban.
Emlékeztetők
Emlékeztetőket az Ügyfélkezelés, Ügyfélkapcsolatok menüponton belül vihetünk fel, az Időpontok ikon segítségével.
Adjuk meg az Időpont Tárgyát, pl. telefonon keresni, állítsuk be a Kezdés és a Befejezés dátumát, és adjunk meg pár soros leírást a Megjegyzés rovatba.
A felrögzített emlékeztetőt meg lehet tekinteni az Ügyfélkezelés menüponton belül a Naptár ikonra kattintva.
További fejlesztések
- Naptár nézeteinek kibővítése
- Naptár szinkron funkció bővítés
- Outlook naptár integrálása az Ügyvitelbe
Naptár nézeteinek kibővítése
Az Ügyfélkezelés / Naptár menüpontban elérhető naptár listán bevezetésre került két új nézet:
„Agenda view„
és „Gantt”
Naptár szinkron funkció bővítés
Amennyiben egy adott naptári esemény szinkronizálásra került az Outlook fiókkal, a fejlesztésnek köszönhetően már le lehet módosítani, hogy az melyik naptárhoz tartozzon.
Outlook naptár integrálása az Ügyvitelbe
Az új funkcióval a Microsoft Outlookban kezelt naptár adatok néhány kattintás segítségével átemelhetők a Kulcs-Ügyvitelbe, valamint az ott elvégzett módosítások után vissza is tölthetők. A naptár szinkron Prémium programváltozatainkban, illetve Extra naptár modul használata mellett érhető el.
A funkcióhoz szükséges beállítások, illetve az import, export folyamat, az Ügyfélkezelés / Naptár menüpontból indítható, az alábbi gomb segítségével:
Hatására első lépésben elindul egy keresés az adott felhasználói fiókhoz tartozó Outlook naptár fájlok között. Miután végzett, az „Outlook naptár útvonala” mezőben ki kell választani a szinkronizálni kívánt naptárat.
Ezek után már csak azt kell kiválasztani, hogy melyik irányba szeretnénk a szinkronizációt lefuttatni. Import esetén a fájlból emeli át az elemeket az Ügyvitel szoftverbe, export esetén ennek a fordítottja.
Fontos kiemelni, hogy a szinkronizációs folyamat alapja nem frissítés, hanem törlés és újra létrehozás az Outlook irányában (Outlook -> Ügyvitel irányban megoldható a frissítés). Körültekintően kell tehát eljárni, ellenkező esetben olyan elemek módosulhatnak, amelyekre nem lett volna szükség.
Vegyük azt az alap esetet, ha például 2020.07.01 10:00-11:00 dátumra van egy esemény az Outlook naptárba, majd ez importálásra kerül az Ügyvitelben. Ezután az Ügyvitelben rögzítésre kerül ugyanerre a napra 13:00-tól 14:00-ig egy másik esemény, illetve az Outlookban is 11:00 és 12:00 között. Ilyenkor ha az Ügyvitelben az exportot választjuk, akkor át fog kerülni a 10:00 – 11:00, a 13:00 – 14:00, valamint 11:00 – 13:00 között egy „szabad” intervallum. Eredmény, hogy az Outlookban rögzített 11:00 – 12:00 „el fog tűnni„, pontosabban a szinkronnak megfelelően felülíródik az Ügyvitelben tárolt értékkel.
Célszerű tehát odafigyelni, hogy a módosítások mindig csak egy oldalon történjenek. Szintén praktikus lehet mentést készíteni a naptárról, amíg nem vagyunk biztosak a használatban.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani