Ügyintézők rögzítése

Módosítva ekkor Thu, 5 Dec, 2024 ekkor: 2:05 DU

A partnereinknél található kapcsolattartó személyeket, ügyintézőket az ügyfélrögzítő ablakban az Ügyintézők fülön, vagy az Ügyfélkezelés/Ügyintézők menüpontban  lehet rögzíteni. A Új ikonra kattintva lehet új ügyintézőt felvinni a rendszerbe.

Adjuk meg az  Ügyintéző nevét, típusát, beosztását, telefonszámot ahol elérhetjük, email címet.

Adatrögzítés után a Mentés és bezárás ikonra kattintva el tudjunk menteni a felrögzített adatokat, illetve mentés után bezáródik az adott rögzítőablak.

Ha a Mentés gombra kattintunk, akkor a felrögzített adatok mentésre kerülnek, de az ablak nem fog bezáródni és tudunk tovább adatot rögzíteni.

Az ügyintézői törzs karbantartására külön listában, az Ügyfélkezelés/Ügyintézők menüpontban is lehetőség van.


Az ügyintézőhöz tartozó típus fajtákat a Karbantartás/Törzsadatok/Ügyfélkezelés/Ügyintéző típusban tudjuk felvinni.



További fejlesztések


Ügyintéző telephelye


Az ügyfél rögzítőn az ügyintézőhöz már Telephely is rögzíthető.


Telephely

Az új mező megjelenik az Ügyintézők listájában, az Ügyfélkapcsolatok listájának tételeinél, és a Projekt lista tételeinél.


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani