Szinkronfolyamat – Termék feltöltés

Módosítva ekkor Thu, 2 Okt ekkor: 12:50 DU

A következő bekezdésekben leírtak segítenek abban, mi szükséges ahhoz, hogy egy, a programban szereplő terméket a webáruházba tudjunk szinkronizálni.

Csak Raktár és Ár adat kezelés esetén a megfelelő működéshez szükséges pluszban bejelölni az Engedélyezett/Áfa/Kategória checkboxot is!!


1. Új termék feltöltése

Új termék feltöltése előtt a termék adatlapon szükséges paraméterezést el kell végeznünk. A terméklistából a terméket megnyitva, annak adatlapján található a „Webshop adatok” fül a paraméterezést itt kell elvégezni. Be kell állítani, hogy a terméket melyik integrált webáruházba szeretnénk szinkronizálni, a multiselectes opciónak köszönhetően akár több webshop is kiválasztható. Ezt követően meg kell adnunk, éppen melyik webshophoz paraméterezzük a terméket. Ezt webshoponként kell elvégezni. A lenti képen látható, milyen beállításokat eszközölhetünk egy termék esetében.


 

A fenti képen látható beállítások közül az egyik legfontosabb az „Engedélyezett termék” jelölő. Amennyiben aktiváljuk, a termék látható lesz a webáruházban. Ha ez a checkbox nem aktív, a termék felkerül ugyan, viszont csak a webáruház admin felületén lesz látható, manuálisan kell engedélyeznünk ahhoz, hogy a weboldal látogatói számára is látható legyen.



Fontos, hogy a terméket mindenképp be kell sorolnunk egy termékkategóriába, mert a weboldalon csak bekategorizált termékek jelennek meg. 

Az Ismertető a weboldalon a terméket megnyitva a leírás mezőbe fog bekerülni:




A rövid ismertető a villámnézetnél fog megjelenni: 


A képen szöveg, képernyőkép, Betűtípus, tervezés látható

Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.A képen szöveg, elektronika, képernyőkép, multimédia látható

Előfordulhat, hogy az AI által létrehozott tartalom helytelen.



 

2. Termék adatok módosítása

A korábbi működéshez hasonlóan, amennyiben módosítunk a webes termékek adataiban, a következő szinkronizálás során a módosítások a webre is felkerülnek, így nem szükséges mindkét felületen szerkeszteni a termék adatokat.

Amennyiben egy terméket az Ügyvitel programban a Lomtárba helyezünk, az hatással lesz a szinkron folyamatra is. Ebben az esetben a következő szinkron során a webes felületen a termék állapota „Letiltott” státuszra áll. Ha már volt összerendelés a termékre, akkor azt a Lomtárból nem lehet törölni.

Lomtárazás előtt mindig szinkronizáljuk a terméket elsőnek az Engedélyezett jelölő nélkül, hogy a Webáruházból megfelelő módon lekerüljön.

Amennyiben a lomtárazandó termékhez rendelt termék/vonalkódot szeretnénk egy másik aktív terméknél használni, akkor ezeket az adatokat is töröljük a lomtárazás előtt.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani