Új ügyfél kapcsolat

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 12:30 DU

Az Ügyfélkezelés, Ügyfélkapcsolatok menüponton belül rögzíthetjük a napi szintű kapcsolatfelvételeket. Itt vihetjük fel az ügyféllel kapcsolatban történő összes eseményt.


Az Új ügyfél kapcsolat ikonra kattintva megjelenik a megkeresésrögzítő ablak. Ezen a panelen megadható az ügyfél neve, a megkeresés tárgya és a projekt, amennyiben a projekt már rögzítve lett az Ügyfélkezelés, Projektek pontban fel lett rögzítve az adott projekt.


2014-01-23_13h44_47

A részleg -és munkaszám is megadható, de ha jogosultsághoz, illetve felhasználóhoz hozzá lett rendelve, akkor ez automatikusan kitöltődik és nem szükséges megadni. Továbbá  beállíthatóak a kapcsolat felvétellel fűződő információ, ilyen a kapcsolat közege és az iránya.

A Megjegyzés rovatban megadható egy tetszőleges megjegyzés, illetve szöveg. Továbbá a termék szekcióban kiválasztható az adott termék, ami a megkereséshez, illetve projekthez kapcsolódik.


 

A Megjegyzés rovatban a Megjegyzés beszúrása ikon segítségével új bejegyzést tehetünk be.

Ügyfél kapcsolatok felvitelekor lehetőségünk van arra, hogy emlékeztetőket rögzítsünk.


 

A felrögzített megkereséseket az ügyfél adatain belül a Történet fülre kattintva le tudjuk kérdezni.



Az ügyfélkapcsolatok kategorizálására is lehetőséget nyújt a program.
Kategóriákat létre lehet hozni a Karbantartás, Törzsadatok / Kategória besorolások / Ügyfél kapcsolat kategória pontban, illetve a megkeresésrögzítő ablakban a Kategóriák szerkesztése menüpont segítségével.


 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani