A szoftver telepítése után ismerkedjünk meg a program belső felépítésével.
A legfelső menüsorban az Ügyvitel egyes részeit látja kiemelve, Ügyfélkezelés, Termékkezelés, Beszerzés, Pénzügy, Könyvelés és így tovább.
Az első két menüpont az Új gyorsmenü és a Kedvencek. Az Új gyorsmenüben az új elemeket rögzíthetjük, legyen az akár egy új dokumentum egy új termék vagy egy új ügyfél felvitele.
A Kedvencek menüben személyre szabhatjuk programunkat, ugyanis itt megtalálhatjuk a leggyakrabban használt funkcióinkat. Ennek pontos leírásáról itt olvashat.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani