Kiegyenlítések kezelése

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 3:49 DU

A Kulcs-Ügyvitelben  a kimenő és bejövő számláinkhoz kapcsolódó kiegyenlítések nyilvántartására és kezelésére különböző módszerek segítségével van lehetőségünk. Ez biztosítja, hogy a pénzügyi teljesítéseket a saját ügyviteli folyamatainknak megfelelően tudjuk nyilvántartani a rendszerben.


Kimenő és bejövő számlák kiállítása során, azon fizetési módok használata esetén, ahol az azonnali kiegyenlítés opciót kiválasztottuk (például készpénzes fizetés), lehetőségünk van Házipénztár kiválasztására a bizonylat kiállító ablakon. Amennyiben a számla mentésekor a Házipénztár mezőben – manuális kiválasztás nyomán, vagy a beállítások alapján történt felajánlás miatt – szerepel érték, automatikusan elkészül a pénzügyi teljesítést igazoló pénztárbizonylat is.

A Számlák listájában elérhető Új házipénztár bizonylat opció segítségével készíthetünk utólag kapcsolódó bizonylatot a kiegyenlítetlen számlákhoz.


Pénzügy menüpont Kiegyenlítések kezelése almenüben kiválaszthatjuk, hogy Kimenő számlák, vagy Bejövő számlák kiegyenlítését kívánjuk -e regisztrálni. Itt pontozhatjuk össze – azaz rendelhetjük egymáshoz – a számlákat a pénzügyi teljesítést igazoló bank- és házipénztár bizonylatokkal.


2013-12-20_10h31_54


Számlák listája Kiegyenlítés és Kiegyenlítések kezelése pontokban is regisztrálható a pénzügyi teljesítés. Fontos, hogy a Kiegyenlítések és Kiegyenlítések kezelése pontokban nem lehet házipénztár, illetve bankbizonylatot rendelni a számlákhoz. Kiegyenlített státuszúvá tehetjük bizonylatainkat, de a megfelelő kiegyenlítő bizonylatot nem tudjuk „hozzápontozni” ezekben a pontokban.

A Számlák listájában az Új házipénztár bizonylat opció segítségével készíthetünk kipontozó (kapcsolt) pénzügyi teljesítést dokumentáló bizonylatot a kiegyenlítetlen számlákhoz.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani