Tűzfal kezelése - portnyitás

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 9:48 DE

Hálózatos telepítés esetén minden számítógép operációs rendszerének tűzfalában célszerű megnyitni a kommunikációhoz szükséges portokat.


A szoftver a 3056-os, a 3057-es és a NAV kapcsolathoz pedig a 443-as portot használja az adatok továbbítására. A mobilportál az 5222-es, az iktató modul pedig a 3404-es portot használja. A szükséges portok megnyitásának módja a számítógépen telepített operációs rendszertől függően eltérő lehet.

Portnyitás Windows 7 operációs rendszeren:

A Windows tűzfal ezeken az operációs rendszereken is a Start menü / Vezérlőpultból érhető el legegyszerűbben, a Windows tűzfal ikonra kattintva (kategória nézetben az ikon a Rendszer és biztonság csoportban található). Bal oldalon kattintsunk a Speciális beállításokra, majd a Bejövő szabályokra (szintén bal oldalon). Új szabályt a jobb oldalon vihetünk fel, az Új szabály… gombra kattintva. Ezután már csak követnünk kell a varázsló utasításait:

»jelöljük meg, hogy a kivételek közé portot szeretnénk felvenni,
»adjuk meg a port típusát és számát (TCP; 3056, 3057, 443, 5222, 3404)
»engedélyezzük a kapcsolatot,
»adjuk meg, mely profilokra legyen érvényes az új szabály (tartomány, személyes, nyilvános),
»adjuk meg a szabály nevét (Kulcs-Ügyvitel, NAV, mobilportál, iktató).



FIGYELEM!

Amennyiben a mobilportál, webáruház, távnyomtatás funkciók aktiválásánál olyan hibaüzenet jelentkezik, hogy „Nincs internetkapcsolat”, abban az esetben engedélyezni kell az ICMP csomagok használatát!

A szoftver rendszerkövetelményeiről a következő bejegyzésben találhat részletes leírást: Ajánlott rendszerigény

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani