Garanciális visszatartás és garanciális esedékesség a bizonylatokon és nyomtatásnál

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 3:34 DU

A garanciális visszatartás adóalapot képez a számlán, ez azt jelenti, hogy fel kell tüntetni a teljes fizetendő összeget a számlán, de azt is, hogy ebből az összegből garanciális visszatartás történik, aminek kifizetése egy másik határidő lesz.

Így számlakiállításnál mostantól megjelenik ez az opció is.



Figyeljünk arra, hogy amennyiben a Karbantartás / Törzsadatok / Bizonylatok / Bizonylat sablon menüben a Feliratoknál bejelöljük, hogy a nyomtatási bizonylaton jelenjen meg a Garanciális visszatartás és esedékesség, úgy a számlán egyszerre két esedékességi határidő szerepel majd.



Ha Ügyfelünk a Garanciális visszatartási díjon kívüli részt már teljesítette határidőre, csak a Garanciális visszatartás értéke hiányzik, úgy az Értékesítés / Vevőforgalmi lista szűrésnél, ezentúl a Részben kiegyenlített opciónál találjuk meg a számlát. Ebben az esetben Fizetési felszólítást nem áll módunkban kiállítani, mivel a Garanciális esedékesség még nem járt le.



Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani