„Dobozos” webáruház szinkron esetén amennyiben a beregisztrált ügyfél rosszul adta meg az országot és ez nem lett korrigálva (törzsadatként rögzítés manuálisan a szoftverben, vagy webes oldalról), nem történt meg az adott partner szinkronizációja.
Ez módosításra került, méghozzá úgy, hogy amennyiben nem azonosítható ország érkezik az Ügyvitel szoftver felé, akkor vagy a Karbantartás / Rendszer beállítások / Ország menüben megadott alapértelmezett ország rögzül az új ügyfélhez, vagy ha ez sincs kitöltve, akkor minden esetben Magyarország.
A fenti működés számlázási és szállítási címekre is érvényes.
Például, ha partnere országként „ABCD1234”-et adott meg a webes rendelés feladásakor és alapértelmezett ország nincs a szoftverben beállítva, akkor a vevő törzsbe már át fog szinkronizálódni, de a címhez tartozó ország Magyarország lesz.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani