Webáruház szinkron – ügyfelek letöltése

Módosítva ekkor Thu, 7 Nov, 2024 ekkor: 2:09 DU

„Dobozos” webáruház szinkron esetén amennyiben a beregisztrált ügyfél rosszul adta meg az országot és ez nem lett korrigálva (törzsadatként rögzítés manuálisan a szoftverben, vagy webes oldalról), nem történt meg az adott partner szinkronizációja.

Ez módosításra került, méghozzá úgy, hogy amennyiben nem azonosítható ország érkezik az Ügyvitel szoftver felé, akkor vagy a Karbantartás / Rendszer beállítások / Ország menüben megadott alapértelmezett ország rögzül az új ügyfélhez, vagy ha ez sincs kitöltve, akkor minden esetben Magyarország.

Ország rendszerbeállítás

A fenti működés számlázási és szállítási címekre is érvényes.

Például, ha partnere országként „ABCD1234”-et adott meg a webes rendelés feladásakor és alapértelmezett ország nincs a szoftverben beállítva, akkor a vevő törzsbe már át fog szinkronizálódni, de a címhez tartozó ország Magyarország lesz.


Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani