Ügyfelek törlése ügyféltörzsből

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 4:30 DU

A program lehetőséget ad arra, hogy az ügyféltörzsben szereplő ügyfeleket töröljük. Az ügyfelek, törléskor a Karbantartáson belül a Lomtárba kerülnek, ők az ügyféllistában már a későbbiekben nem jelennek meg.


Ha egy ügyfelet törlünk, akkor minden esetben lomtárba kerül, viszont véglegesen csak akkor tudjuk törölni, hogy ha nincs rá hivatkozás a rendszerben. Például, ha már lett neki kiállítva számla, akkor nem tudjuk véglegesen törölni a nyilvántartásból.

Egyszerre több ügyfelet is lomtárba tud helyezni. Az  Ügyfélkezelés,  Ügyfelek menüponton belül ki kell jelölni a törlendő partnereket, majd a Törlés gombra kell kattintani.


A lomtárba helyezett ügyfeleket a lomtárból vissza tudjuk állítani. A visszaállítást a Karbantartás menüponton belül a Lomtár pontban tudja elvégezni. A megjelenő listában ki kell választani annak az ügyfélnek a nevét, melyet mégsem szeretnénk véglegesen törölni és a Visszaállítás gombra kell kattintani.


 A Visszaállítás gombra kattintva meg fog jelenni egy figyelmeztetés, illetve egy kérdés, hogy biztosan vissza szeretnénk-e helyezni a kiválasztott ügyfelet az ügyféltörzsbe, itt az Igen gombra kattintva a lomtárazott ügyfelek listájából eltűnik az adott ügyfél neve és megjelenik az Ügyfelek között.

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani