Az új modulnak köszönhetően a szoftverben rögzített és kinyomtatott bejövő -és kimenő számlák néhány kattintás segítségével átküldhetők könyvelőjének. Megspórolva ezzel a szokásos hó végi számlagyűjtésre, rendszerezésre szánt időt, nem beszélve az esetleges többlet költségekről.
A modul beaktiválása után a Karbantartás / Rendszerbeállítások / Cégadatok menüpontban adható meg, hogy a bizonylatok milyen e-mail címre kerüljenek kiküldésre. Természetesen több is beállítható, ehhez a ;-t kell alkalmazni elválasztó karakterként.
A funkció a „Számlák listáján„, illetve a „Bejövő számlák listáján” érhető el és többszörös kijelöléssel is indítható.
Ezután a távnyomtatáshoz hasonló ablakkal lesz dolgunk, ahol a rendszerbeállítások között megadott könyvelői e-mail cím felülbírálható kiküldés előtt, valamint megadható a kísérő levél tárgya és szövegezése.
A kiküldött levél letöltés része két blokkból áll. Az egyik számlánként tartalmazza a linkeket, a másik pedig egy gyűjtő, amivel egyszerre, tömörített formátumban is letölthetők a bizonylatok.
Amennyiben olyan bizonylat van a kiválasztásban, ami még nem lett nyomtatva, a program táblázatos formában megmutatja, hogy mely számlák miatt nem történik meg a feltöltés.
A szoftvert használó felhasználók számára beállítható, hogy elérhetik-e a funkciót. Fontos, hogy minden esetben két kapcsoló vonatkozik rá, az egyik értékesítés, míg a másik beszerzés oldalról. Természetesen külön – külön is letilthatók.
A modul használatba vételének részleteiről kérjük keresse fel Ügyfélszolgálatunkat az alábbi elérhetőségeken.
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani