Az Értékesítés Támogatás modullal nyomon követi és kontrollálja értékesítési folyamatait az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig. Programjában egyben látja az Értékesítési lehetőséghez tartozó bizonylatokat és minden információhoz könnyen hozzáfér, hogy még nagyobb rálátása legyen az ügyek státuszára.
További fejlesztések
Értékesítési lehetőség modul: plusz mező az ügyintéző mobiltelefon számához
Az új verzióban, amennyiben használunk értékesítési lehetőség modult, az értékesítési lehetőségen már az ügyfél kapcsolattartójának mobilszámát is rögzíteni tudjuk. A mező akkor töltődik fel adattal, ha az ügyfélhez rendelt kapcsolattartónak meg van adva a mobiltelefon száma.
Kártyanézet megvalósítása
A funkció megvalósításával lehetőség van az állapotokat rendelkező bizonylatok kártyanézetben történő megjelenítése is. Ez a következő bizonylattípusokat jelenti:
- Ügyfélkapcsolat
- Értékesítési lehetőség
- Munkalap
Az Értékesítési lehetőség és a Munkalap kiegészítő modulokkal érhetők el. Amennyiben érdekli valamelyik modul, ide kattintva bővebb tájékoztatást kérhet.
Ez a lehetőség nagyban segíti a felhasználót abban, hogy egyszerűen átlássa folyamatban lévő ügyeit és azokat a lehető legegyszerűbben kezelje. Amennyiben használni szeretnénk, kapcsoljuk be a lehetőséget a Karbantartás/Rendszer beállítások/Általános működés menüpont alatt.
Az aktiválás hatására három új menüpont jelenik meg az Ügyfélkezelés fül alatt.
A menüpontok elérhetősége a használt moduloktól függ.
A kártyanézetekre való kattintás után egy szűrőablak jelenik meg, ahol paraméterezni tudjuk a lista elemeit. A Szűrés gombra kattintva pedig megjelenik maga a lista.
A kártyanézetben láthatóak a bizonylatok alapadatai, viszont nem csak áttekinteni, vagy megnyitni tudjuk a lista elemeit, hanem egyik oszlopból a másikba is át tudjuk helyezni őket. Ehhez az egér bal gombját folyamatosan tartva válasszuk ki a módosítani kívánt elemet és még mindig nyomva tartva az egér bal gombját húzzuk át a kívánt oszlopba. A művelet hatására a bizonylat státusza megváltozik a kiválasztott oszlopnak megfelelően.
Kártyanézet paraméterezése
A kezdeti paraméterezést a lekérdezést követően a Listanézet beállítások gombra kattintva lehet elkezdeni:
A gombra kattintva először be kell állítanunk a látható oszlopokat:
A beállítás lényege, hogy kiválasztható legyen, hogy mely állapotok látszódjanak a kártyanézetben. Tehát amennyiben a fenti példa alapján csak a „Proforma igénylés” állapoton kívül minden mást szeretnék látni, akkor a beállítást követően csak ezek az oszlopok jelennek majd meg.
Ezt követően a rendezés fül alatt a Lista oszlopai oldalról át kell tenni a megjelenítendő oszlopokat (1) a Rendezés sorrend (2) oldalra:
Ezt követően beállíthatjuk a sorrendet (3), meg kell adni egy listanézet elnevezést (4), majd a mentés másként (5) gombra kattintva menthető a listanézet. Eredményként pedig a következőhöz hasonlatos kártyanézetet kapunk:
Értékesítési lehetőség modul: válasz e-mailek automatikus feldolgozása
A korábban megvalósított értékesítési lehetőségen belül történő manuális bejövő e-mailek letöltését kiegészítettük a folyamat automatizálásával. A program telepítése során szintén települ a KS Szolgáltatás Manager, ezen belül a Válasz email feldolgozó fül alatt tudjuk beállítani, milyen időközönként fusson le a bejövő üzenetek automatikus letöltése.
A válasz e-mailek ugyanúgy megjelennek az értékesítési lehetőség történetében, mintha manuálisan töltöttük volna le, illetve amennyiben van csatolmány az üzenetben, a beállítások szerint megtörténik az automatikus iktatás is.
Minden egyéb beállításról korábbi verziótájékoztatónkban tájékozódhat.
A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani