Értékesítés Támogatás modul

Módosítva ekkor Thu, 7 Nov, 2024 ekkor: 4:01 DU

Az Értékesítés Támogatás modullal nyomon követi és kontrollálja értékesítési folyamatait az első telefonhívástól a vásárlás lezárásáig. Programjában egyben látja az Értékesítési lehetőséghez tartozó bizonylatokat és minden információhoz könnyen hozzáfér, hogy még nagyobb rálátása legyen az ügyek státuszára.


További fejlesztések


Értékesítési lehetőség modul: plusz mező az ügyintéző mobiltelefon számához


Az új verzióban, amennyiben használunk értékesítési lehetőség modult, az értékesítési lehetőségen már az ügyfél kapcsolattartójának mobilszámát is rögzíteni tudjuk. A mező akkor töltődik fel adattal, ha az ügyfélhez rendelt kapcsolattartónak meg van adva a mobiltelefon száma.

ugyintezomobil


Kártyanézet megvalósítása 


A funkció megvalósításával lehetőség van az állapotokat rendelkező bizonylatok kártyanézetben történő megjelenítése is. Ez a következő bizonylattípusokat jelenti: 

  • Ügyfélkapcsolat 
  • Értékesítési lehetőség  
  • Munkalap 

Az Értékesítési lehetőség és a Munkalap kiegészítő modulokkal érhetők el. Amennyiben érdekli valamelyik modul, ide kattintva bővebb tájékoztatást kérhet.

Ez a lehetőség nagyban segíti a felhasználót abban, hogy egyszerűen átlássa folyamatban lévő ügyeit és azokat a lehető legegyszerűbben kezelje. Amennyiben használni szeretnénk, kapcsoljuk be a lehetőséget a Karbantartás/Rendszer beállítások/Általános működés menüpont alatt.

kanban

Az aktiválás  hatására három új menüpont jelenik meg az Ügyfélkezelés fül alatt.

kanban2

A menüpontok elérhetősége a használt moduloktól függ. 

A kártyanézetekre való kattintás után egy szűrőablak jelenik meg, ahol paraméterezni tudjuk a lista elemeit. A Szűrés gombra kattintva pedig megjelenik maga a lista.

kanban7

A kártyanézetben láthatóak a bizonylatok alapadatai, viszont nem csak áttekinteni, vagy megnyitni tudjuk a lista elemeit, hanem egyik oszlopból a másikba is át tudjuk helyezni őket. Ehhez az egér bal gombját folyamatosan tartva válasszuk ki a módosítani kívánt elemet és még mindig nyomva tartva az egér bal gombját húzzuk át a kívánt oszlopba. A művelet hatására a bizonylat státusza megváltozik a kiválasztott oszlopnak megfelelően. 

Kártyanézet paraméterezése 

A kezdeti paraméterezést a lekérdezést követően a Listanézet beállítások gombra kattintva lehet elkezdeni: 

kanban8

A gombra kattintva először be kell állítanunk a látható oszlopokat:

kanban9

A beállítás lényege, hogy kiválasztható legyen, hogy mely állapotok látszódjanak a kártyanézetben. Tehát amennyiben a fenti példa alapján csak a „Proforma igénylés” állapoton kívül minden mást szeretnék látni, akkor a beállítást követően csak ezek az oszlopok jelennek majd meg. 

Ezt követően a rendezés fül alatt a Lista oszlopai oldalról át kell tenni a megjelenítendő oszlopokat (1) a Rendezés sorrend (2) oldalra:

kanban10

Ezt követően beállíthatjuk a sorrendet (3), meg kell adni egy listanézet elnevezést (4), majd a mentés másként (5) gombra kattintva menthető a listanézet. Eredményként pedig a következőhöz hasonlatos kártyanézetet kapunk:

kanban11


Értékesítési lehetőség modul: válasz e-mailek automatikus feldolgozása


A korábban megvalósított értékesítési lehetőségen belül történő manuális bejövő e-mailek letöltését kiegészítettük a folyamat automatizálásával. A program telepítése során szintén települ a KS Szolgáltatás Manager, ezen belül a Válasz email feldolgozó fül alatt tudjuk beállítani, milyen időközönként fusson le a bejövő üzenetek automatikus letöltése.

emailfeldolg

A válasz e-mailek ugyanúgy megjelennek az értékesítési lehetőség történetében, mintha manuálisan töltöttük volna le, illetve amennyiben van csatolmány az üzenetben, a beállítások szerint megtörténik az automatikus iktatás is.

Minden egyéb beállításról korábbi verziótájékoztatónkban tájékozódhat.


A termék lehetőségeivel kapcsolatosan kérje Ügyfélszolgálatunk tájékoztatását:

Bővebb tájékoztatást kérek! »



Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani