Pénztárgépes nyugta kiszámlázása

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 3:05 DU

Gyakran van arra szükségünk, hogy a pénztárgépes értékesítésről, a pénztárgépes nyugta alapján számlát készítsünk ügyfelünknek.


Ilyen esetekben a Kulcs-Ügyvitel programban tudjuk elkészíteni a számlát. Az Értékesítés menü Bolti értékesítés menüpontban lehetőségünk nyugta kiszámlázására.


2013-11-19_11h26_52

A Pénztárgépes nyugták listája felett elérhető listafunkciók között található Számla készítése ikonra kattintva, a számla kiállító ablakra jutunk.

Ügyeljünk arra, hogy a Karbantartás/ Törzsadatok/ Pénznem/menüpontban a forint (HUF) pénznem beállító ablakán, a Tizedes jegyek száma kerekítéskor boxban, a bruttó, nettó és áfa érték esetében is 2 legyen. Egyéb kerekítési beállítás esetén a pénztárgéppel kiállított nyugta eltérhet a nyugta kiszámlázásakor készített számlától.


A nyugtáról átvett adatokat, a szükség esetén kiegészítve (például megjegyzés adása) kiállítható a pénztárgépes értékesítéshez készített számla.


2013-11-19_11h29_42


Mentés után, a kiszámlázott értékesítés mellett, a Bolti értékesítés listájában, kijelölt állapotú lesz a Számla készítve oszlop jelölőnégyzete. Amennyiben a számla stornózásra kerül, az adott jelölés is ennek megfelelően, ki nem számlázott állapotot mutat.


2013-11-19_11h32_05


További fejlesztések


Bolti értékesítésből számla készítésénél módosítás


Amennyiben bolti értékesítésből számlát készítünk, akkor a fizetési mód változatlanul marad a számla szerkesztőn, függetlenül attól, hogy a kiválasztott ügyfélhez nem az az alapértelmezett fizetési mód van beállítva, mint ami a bolti értékesítésen volt kiválasztva.

Valamint az is módosult a programban, hogy a bolti értékesítésből kiállított számla tételei nem szerkeszthetőek, új tétel nem vihető fel, valamint már meglévő tétel sem törölhető.



Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani