A Kulcs-Ügyvitel rendszerben lehetőségünk van arra, hogy listákat excel formátumba exportáljuk.
Fontos, hogy az Excel export használatához a rendszerigényeknek megfelelő verziójú táblázatkezelő program legyen a számítógépen.
A nyilvántartások, listák, táblázatok adatainak exportálását az Lista exportálása funkcióval tudjuk elvégezni.
A listában állítsuk be a kívánt oszlopsorrendet és a lista adatainak sorrendezését (pl. lista rendezése megnevezés szerint). A felesleges oszlopokat távolítsuk el (ha van ilyen). A lista, az összeállított formátum szerint kerül exportálásra.
Ha a beállított elrendezésre máskor is szükségünk lesz, elmenthetjük az adott listanézetet.
A Lista exportálása funkcióra kattintva megjelenik egy új ablak, ahol megadhatjuk azt az útvonalat, ahova szeretnénk lementeni az exportálandó adatokat. (Felhős használat esetén, Mac OS X kliensekhez fontos plusz információ, hogy csak abban az esetben működik a megosztott mappába történő fájlmentés hibátlanul, ha a Mac-en megosztott mappa nevében nincs ékezet vagy más speciális karakter.)
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani