A funkció csak Webszinkron modullal rendelkező Ügyfeleink számára érhető el!
Átalakítottuk a webáruház szinkron folyamatainkhoz tartozó naplózási rendszert, valamint bevezetésre került egy új tag a számla letöltési folyamatba.
Az új tag használatának segítségével meg tudjuk adni, hogy az ügyfél, akinek a számla kiállításra került, magyar illetőségű cég-e vagy sem. Ennek azért van jelentősége, mert nem magyar illetőségű cégek esetében nem futnak le, azok a validációs folyamatok, amik a megfelelő KOBAK adatszolgáltatáshoz elengedhetetlenek.
Az aktuális szinkron SDK elérhető a következő bejegyzésben: Kulcs-szinkron működése
Amennyiben magyar illetőségű a cég és a számla áfatartalma meghaladja a 100.000 forintot, abban az esetben validálásra kerülnek a számla letöltés xml adatai (pl. helyes-e az adószám, helyes-e az irányítószám formátuma, stb..). Ha valamelyik letöltött számla hibás adatokat tartalmaz, akkor a hiba naplózásra kerül az új eseménynaplóban, ami a Karbantartás -> Webáruház beállítások ablakban érhető el:
Az eseménynapló 3 típusú bejegyzést képes logolni:
- Validációs bejegyzés
- Figyelmeztető bejegyzés
- Általános bejegyzés
- A validációs bejegyzések közé tartoznak azok a logok, amik a korábban említett számla validálás során keletkeznek.
Például: - Figyelmeztető bejegyzések közé kerülnek be azok a logok, amikben alapvető hiányosságok mutatkoznak az általunk megadott XSD struktúrához képest.
Például: Hiányzik az <InvoicingNumber> node értéke. - Általános bejegyzéseknek nevezünk minden olyan log fájlt, amik a fentiektől eltérő tartalommal rendelkeznek. Ilyen logokban mentjük el azt, hogy milyen termék található a bizonylaton, milyen beszerzési ára van, stb…
Például:
A logok számának csökkentése érdekében alapértelmezetten csak a Validációs bejegyzések és a Figyelmeztető bejegyzések kerülnek naplózásra. Amennyiben az Általános bejegyzéseket is szeretnénk naplózni, akkor be kell kapcsolni a Karbantartás -> Webáruház beállításokban található új opciót: Szinkron bővített naplózása
Annak érdekében, hogy a felhasználó azonnal tájékozódni tudjon arról, hogy a webáruház szinkron során valami probléma merült fel (ilyenkor a problémás bizonylatok nem kerülnek be a szoftverbe), létrehoztunk egy új tájékoztató ikont a szoftver jobb alsó sarkában:
Az ikon segítségével kiírjuk, hogy mivel volt az eddigi szinkronizációk során probléma, hány bizonylatot érinthet a hiba, stb.. Az ikon kattintható. Ha rákattintunk, akkor automatikusan továbbítjuk a felhasználót az eseménynaplóba, ahol egy előre szűrt listát mutatunk meg. Az előre szűrt listába csak azok a sorok fognak megjelenni, ahol probléma van.
Az eseménynaplóban narancssárga színnel jelöljük azokat a sorokat, amik még olvasatlan bejegyzések. Ennek segítségével tudja ellenőrizni a felhasználó, hogy mik az új bejegyzések a szinkron eseménynaplóban.
A lista nyomtatható, exportálható és különböző feltételek alapján továbbszűrhető:
Hasznosnak találta a cikket?
Nagyszerű!
Köszönjük visszajelzését
Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni
Köszönjük visszajelzését
Visszajelzés elküldve
Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani