Új vevői árajánlat

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 12:29 DU

A Kulcs-Ügyvitel rendszerben könnyedén kiállíthatjuk és nyilvántarthatjuk vevői árajánlatainkat.



Árajánlat készítése

Árajánlatokat az Értékesítés, Vevői árajánlatok menüpontban, az Új vevői árajánlat gombra kattintva készíthetünk.




Az új ajánlat készítésekor megadhatjuk a szállító profilját és a vevő adatait. Elegendő csak a vevőt kiválasztani, a vevő többi adatát a program automatikusan beemeli, amennyiben megfelelően megadtuk az adatokat a partner rögzítésekor.




Ha új vevőnek állítunk ki árajánlatot, az ajánlat készítésekor is felvihető az ügyfél, nem feltétlenül szükséges az ügyféltörzsben rögzíteni új partnerünket. A Vevőnél a  jelre kattintva vihetünk fel új ügyfelet.



Ha egy meglévő árajánlat alapján készítjük a bizonylatot (Árajánlat listafunkciók / Új a kiválasztott alapján), akkor is választhatunk másik partnert. Ilyenkor módosítsuk a mező tartalmát, és a beírt karaktereknek megfelelő találati listából kiválaszthatjuk a szükséges elemet.




Az ajánlat érvényességének dátumát is beállíthatjuk. Megadható továbbá részlegszám, munkaszám és projekt. Ezek az adatok automatikusan kitöltésre kerülnek, amennyiben felhasználói jogosultságunkhoz hozzá lettek rendelve a megfelelő részleg- és munkaszámok.




Az árajánlat testre szabható: formátuma a bizonylat sablonok szerkesztésével módosítható.



A Tételek fülön rögzíthetjük azokat a termékeket, illetve szolgáltatásokat, amelyeket fel szeretnénk tüntetni a vevői árajánlaton. Az Új gombra kattintva vihetünk fel új tételeket az árajánlatra.




Felső, illetve alsó megjegyzést is rendelhetünk az rögzítendő bizonylathoz. Az ajánlat rögzítésekor is megadhatjuk és be is gépelhetjük a megjegyzés szövegét, de ha a Törzsadatokban feltöltöttük a Felső, illetve alsó megjegyzést törzset, akkor itt csak annyi a teendőnk, hogy kiválasztjuk a megfelelő megjegyzést.




Az ajánlatkészítés végeztével a Mentés és bezárás gombra kattintva az árajánlat elmentése megtörténik és a nyomtatást a későbbiekben az árajánlatok listájából végezhetjük el.

A Mentés és nyomtatás gombra kattintva, felugrik egy megerősítő ablak, ahol még módosíthatjuk a sablont, példányszámot, nyomtatót, illetve azon, hogy azonnal nyomtatásra kerüljön-e az ajánlat.

A Mentés és nyomtatás gombra kattintva, – ha aktiváltuk a távnyomtatás lehetőségét rendszerünkben,- kiválasztható a Mentés és távnyomtatás lehetősége is. Ilyenkor, az ügyfél e-mail címének megadása után, saját példányunk kinyomtatásához, a nyomtatás paraméterező ablak is megnyílik.

A Mentés és új gombra kattintva minden úgy történik, mint a Mentés és bezárás funkciónál, annyi különbséggel, hogy nem záródik be a rögzítőablak, hanem új ablak nyílik meg és tudunk újabb árajánlatot kiállítani.


 

Árajánlat kiállítható a következő menüpontokban:


»az Értékesítés, Vevői árajánlatok menüpontban,
»az Ügyfélkezelés, Ügyfelek menüpontban, a Bizonylat készítése ikonra kattintva,
»az Ügyfélkezelés, Ügyfelek menüpontban, az adott ügyfél adataiba belépve, a Bizonylat készítése ikonra kattintva.


 

A program lehetőséget nyújt arra, hogy meglévő árajánlat alapján további bizonylatokat állítsunk ki.


 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani