Szolgáltatás Manager

Módosítva ekkor Wed, 6 Nov, 2024 ekkor: 10:49 DE

A Kulcs-Ügyvitel rendszerben elérhető szolgáltatások (Pénztárgép, Mobilportál, Webáruház) kezelését, állapotának ellenőrzését segíti a Kulcs-Ügyvitel Szolgáltatás Manager  alkalmazás.


A program telepítését követően, a számítógép Start menüjéből, valamint a Programok mappából is elérhető a Szolgáltatás Manager.

Az alkalmazás elindítása után, a képernyő jobb alsó sarkából is megnyitható az ablaka. A Pénztárgépes kapcsolat, a Mobilportál és Webáruház kapcsolat működését érintik funkciói.

 

Pénztárgép


Azon a gépen ajánlott futtatása (Elindítás), ahol a pénztárgépes kapcsolatot kiépítjük. Itt ellenőrizhető, hogy a pénztárgépes kapcsolat aktivált -e a programban, illetve a kapcsolat státuszát is ellenőrizhetjük. A Pénztárgép szolgáltatás kliens gépen is indítható.


Webáruház frissítés


Itt ellenőrizhető, hogy a webáruház automatikus frissítése (automatikus szinkronizáció) milyen állapotban van.

A szerver gépen ajánlott a szolgáltatás aktiválása (Elindítás).
Amennyiben egy adatbázison (cégben) az automatikus szinkronizáció be- illetve kikapcsolásra kerül, illetve a szinkronizáció gyakorisága módosításra kerül, az új beállítások csak akkor jutnak azonnal érvényre, ha ezt a szerver gépen végezzük el. Ellenkező esetben, újra kell indítani a szerveren az automatikus webáruház szinkronizáció szolgáltatást.

A webáruház automatizált frissítésének paraméterezésére, a Karbantartás menü Webáruház beállítás pontjában van lehetőség.

Az automatikus frissítés (szinkronizáció) csak Firebird adatbázison működik.


Mobilportál


A szerver gépen ajánlott a szolgáltatás aktiválása (Elindítás). Itt ellenőrizhető, hogy a mobilportál szolgáltatás, milyen állapotban van.



Webáruház:

Ebben a pontban, – több cég adatbázisának kezelése esetén adatbázisonként – a beállítások szerinti szinkronizálási gyakoriság ellenőrizhető.


 

Hasznosnak találta a cikket?

Nagyszerű!

Köszönjük visszajelzését

Sajnáljuk, hogy nem tudtunk segíteni

Köszönjük visszajelzését

Tudassa velünk hogyan javíthatnák ezen a cikken!

Válasszon ki legalább egy okot
CAPTCHA hitelesítés szükséges.

Visszajelzés elküldve

Köszönjük közreműködését és megpróbljuk a cikket kijavítani